Заклад дошкільної освіти
(ясла - садок)
комбінованого типу №162 "Ведмедик"
 Запорізької міської ради 
Запорізької області
Шановні батьки! Звертаємо вашу увагу, що отримати консультацію щодо дій з заявами ви можете за телефоном 226-24-09 по вівторках з 14.00-16.00. та по четвергах з 9.00.до 12.00.

Головна ⇒ Наші групи ⇒ Група "Капітошка"


Розкривайте свої вушка
Вас вітає "Капітошка"!
Групу нашу не минайте,
В "Капітошку" завітайте.
"Капітошка" — другий дім
Не змовкає сміх у нім.
Люблять гратись залюбки
В нашій групі малюки.
Їх багато дуже тут
В групі дружно всі живуть.
Разом ліплять і малюють,
І цікавинки рахують.
Вчаться чисто розмовлять
Язичками працювать.
Все виконують ладком
"Капітошечки" разом.
Ось тому і тата, й мами,
І сестрички із братами,
І бабусі, й дідусі
Групу нашу люблять всі.
     Будемо знайомі! Група "Капітошка"

 Картинки по запросу анимационніе разделители для текста  детские 

   Наша невеличка група це живий організм, що дихає, відчуває,
радується,
засмучується. У нього є своє ім'я

весела краплинка літнього дощу, яка несе в собі різнобарв’я веселки, енергію сонця і цілющу силу води.

  Ця добра, маленька  крапелька — символ нашої роботи. Ми намагаємося проникнути в кожне дитяче серце, оселити в ньому радість, любов, доброту. 



Наш маленький «Капітошка» — це не просто весела різнокольорова краплинка чистого та теплого літнього дощу.

  Це краплинка творчості, яка перетворюється в море таланту.
     Краплинка дружби, яка виростає в море друзів.
           Краплинка знання, яка виростає в пізнання складних і
            протирічних законів буття.

                І краплинка мужності, яка так необхідна для боротьби

                з краплинкою зла — вона, того і дивись може несподівано 
                з'явитись серед ясного неба.



       Наша группа  – це милі, добрі, розумні, веселі, гомінкі, чудові, неповторні діти. Все, що ми робимо в нашому дитячому садку – ми робимо заради них, заради того, щоб вони росли і гармонійно розвивались.  Наша група – це чарівна хмаринка, де зростають та виховуються  13 розумних, допитливих та працьовитих «капітошок», зовсім не схожих одна на одну.

    Щоранку привітно тут зустрічають малят

Вихователі групи
Коржунова Любов Василівна 
Освіта: вища, стаж роботи 14 років, "спеціаліст I категорії"

Голишева Ірина Олександрівна

Освіта: вища, стаж роботи 37 років,  "спеціаліст вищої категорії"

Помічник вихователів
Жук Ганна Вадимівна



   Які піклуються про "краплинок – веселинок", організовують їх життєдіяльність в групі, забезпечують їх компетентнісне зростання.  А також подбають про те, щоб Ваша дитина стала самостійною,  товариською, активною, допитливою, навчилася мислити, розвила свої творчі здібності;

Ваша дитина навчиться малювати, створювати свої художні образи.

Ваша дитина стане справжнім маленьким артистом.

З величезним задоволенням Ваша дитина буде займатися у   психологічному кабінеті, у сухому басейні під емоційним «душем».

Дитина буде займатися в спортивній залі, стане фізично здоровою.

Ваша дитина прилучиться до загальнолюдських цінностей,
саме на цьому базується зміст педагогічного процесу.

Ми створюємо оптимальні умови для розвитку кожного дитячого  

Картинки по запросу картинки для детей  буква я

   Картинки по запросу анимационніе разделители для текста  детские

Портфоліо групи

ВІК ДІТЕЙ: 7 — рік життя
НАШЕ КРЕДО: «Дитина – неповторна і дивовижна краплинка чистої, живої, джерельної води, яку треба берегти, цінити, любити і лише тоді вона перетвориться в повноводну річку, бездонне море, могутній океан – океан почуттів, емоцій, вражень…»

НАШ ДЕВІЗ:
Група "Капітошка" в нас

Ну звичайно вищий клас!
Ми розумні та кмітливі,
Дружні вправні та сміливі.
З ранку швидко встаємо,

В "Капітошку біжимо!"

ПРІОРИТЕТНІ ЗАВДАННЯ:

— Сприяти розвитку інтересу дітей до соціального світу, формувати доброзичливі стосунки в групі між дітьми, виховувати культуру поведінки.
Збагачувати чуттєвий досвід дітей, розширювати знання про речі навколо.
— Спонукати до спільних ігор з вихователем та іншими дітьми, розвивати уміння самостійно займати себе грою, добирати іграшки для гри.
— Розвивати цілісне сприйняття природи у гармонійному поєднанні  пізнавальних, етичних, естетичних, практичних мотивіввзаємодії з нею.
— Працювати над мовленнєвим розвитком дітей та корекцією мовленнєвих вад.



Основною метою педагогів групи є створення умов для розвитку, формування життєздатної, гнучкої, свідомої, творчої особистості з підготовкою її до життя, що передбачає вироблення досвіду, який допомагає дошкільнятам розв’язувати звичайно на рівні своїх вікових можливостей різні життєві проблеми, у незвичних умовах діяти адекватно, приймати свідомі рішення. Корекційна навчальна діяльність вчителя–логопеда та педагогів групи «Капітошка» направлена на виправлення вад звуковимови, розвиток фонематичного сприймання, координації рухів та дрібної моторики, розвиток уваги, пам’яті, мислення. Велике значення педагоги приділяють національно–патріотичному вихованню дошкільнят. У групі створені всі умови для формування у вихованців почуття патріотизму. Дітей знайомлять з державною символікою та виховують почуття любові до Батьківщини, фольклору рідного краю, звичаїв та обрядів.



 Особливості розвитку дітей  старшого дошкільного віку

Посилання
/Files/images/_____2.gif



   ЦІКАВИНКИ ДЛЯ ДИТИНКИ.

Дощик зі стелі. Казки для дітей. АУДІО КАЗКИ.

                               Картинки по запросу анимация    дождь для детей

ОНЛАЙН — ПАЗЛИ.
Пазл "Рождество уже в пути"  Пазл "Санта Клаус"  Пазл "Новогоднее настроение"
Пазл "Різдво вже на шляху"              Пазл "Санта Клаус"                Пазл "Новорічний настрій"  

ІГРИ НА РОЗВИТОК УВАГИ ТА ПАМ'ЯТІ.
Лабиринт "Новый год"  Найди отличия "Новый год в лесу"  Найди отличия "Снегурочка"

Лабіринт "Новий рік".                  "Новий рік у лісі".                      "Снігуронька".

МАТЕМАТИЧНІ ІГРИ
"Математическое домино"  "Вычитание" 
            "Математичне доміно"                    "Віднімання"                         


Правила педагогів:  Менше сварити — більше хвалити!
                                   Меше карати — більше любити!
                                   Менше вимог — більше послідовності!
                                   Менше скарг — більше життєлюбства!
                                    Менше погроз — більше радості!

   Адже впевнені, що                                                        ​

  • Немає нездібних дітей — є ті, хто опановує по-іншому!
  • Немає імпульсивних дітей — є безпосередні!
  • Немає агресивних дітей — є напористі!
  • Немає ледачих дітей — є розслаблені!
  • Немає боязких дітей — є обережні!
  • Немає гіпеактивних дітей — є енергійні!
  • Немає незрілих дітей — є ті, які розквітають пізніше!
  • Немає дратівливих дітей — є чутливі!
  • Немає впертих дітей — є наполегливі!

 Ось тому: 

  • Наша гордість — це наші вихованці, їх успіхи.
  • Наша опора і допомога — це наші батьки, їх турбота, зацікавленість і добродійність.
  • Наша сила — уміння робити все можливе, щоб малята йшли в життя з відкритим і щирим серцем, з любов'ю до людей і бажанням творити добро на Землі.
  • Наша мрія — щоб хлопчики і дівчатка нашої групи завжди пам'ятали: вони вихованці групи "Капітошка" закладу дошуільної освіти "Ведмедик". 


Консультація для батьків: "ЯК ПОДОЛАТИ КРИЗУ 7 РОКІВ?" 

   В своєму розвитку дитині доводиться пройти кілька криз. Існує чотири основні кризи – кризи 1 року, 3, 7 і 14 років. Криза 7 років з них вважається самою спокійною, проте це не означає, що потрібно закривати на неї очі, думаючи: «саме пройде». У цей час дитині як ніколи необхідні ваші підтримка і турбота. Почавши вчитися в школі, дитина відчуває себе дорослішою і самостійнішою, у неї з’являється нова відповідальність. Від неї починають вимагати не тільки добре вчитися, а й допомагати по дому, записують на різні гуртки та секції. Тепер те, що робить дитина, стосується не тільки її самої, а й оточуючих. Така різка необхідність дорослішання може викликати дискомфорт і навіть лякати дитину – звідси і криза семи років. Також криза 7 років зумовлена тим, що дитина починає грати нові соціальні ролі. Раніше вона була просто хлопчиком (дівчинкою), сином і онуком (дочкою та онукою), а тепер ще й учень школи, однокласник. Зав’язується перша справжня дружба, і дитині доводиться вчитися бути другом. Тепер дитина – не сама по собі, а частина суспільства. Їй  важлива думка оточуючих, вона вчиться спілкуватися з ними. В залежності від оточення дитини та її місця в ньому формується внутрішня позиція дитини, яка визначає його подальшу поведінку протягом життя.

   Під час кризи трьох років дитина усвідомлює себе як окреме «Я». Криза семи років – це усвідомлення свого «Я» як частини суспільства. Якщо раніше дитина свої переживання висловлювала безпосередньо, зараз у неї з’явилося внутрішнє життя. Воно впливає на зовнішнє життя, хоч і побічно. Приховувані переживання обумовлюють основні симптоми кризи 7 років у дітей:

  •  Втрата безпосередності. Раніше дитина висловлювала свої бажання і невдоволення прямо, за принципом «Хочу!» Зараз вона думає: а яке значення буде для мене мати те, що я зроблю / скажу? Ось ця думка (хай і неусвідомлена для самої дитини) висловлює втрату безпосередності між бажаннями і діями дитини.
  •  Дитина може почати приховувати щось, хитрувати, лукавити, манєрничала. Таким чином, манернічаніє – ще одна ознака кризи семи років.
  •  Останній основний симптом кризи 7 років – це симптом «гіркою цукерки». Прагнучи оберігати свій внутрішній світ, дитина буде намагатися приховати від вас, що йому погано. Спроби випитати, що сталося, можуть привести до того, що дитина замкнеться в собі і стане некерованою.

   Ще кризу семи років можна визначити за такими ознаками, як низька самооцінка, кривляння, сперечання, загальмованість, упертість, спалахи гніву чи агресії (а може, навпаки – надмірна сором’язливість), підвищена стомлюваність, дратівливість, замкнутість, проблеми з успішністю.

   Як подолати кризу 7 років? Головні ваші помічники в цій нелегкій справі – це терпіння, чуйність і любов. Зазвичай в сім років дитину віддають до школи. Однак перш ніж відправляти чадо в перший клас, перевірте рівень його готовності до школи – як психологічної, так і інтелектуальної. Строго вік початку навчання не зафіксовано, тому якщо ви вирішите почекати рік – нічого страшного.

      Якщо ви все таки відправили дитину вчитися, дуже важлива правильна адаптація до школи. Намагайтеся привчити дитину до нового режиму дня ще до школи, щоб вона не так втомлювалася в перші тижні. По можливості проведіть дитині невелику екскурсію пошколі – коли буде знати, де що знаходиться, вона відчує себе впевненіше. Спочатку не слід навантажувати дитину секціями, гуртками та репетиторами – спочатку їй потрібно звикнути до школи. Якщо почалися проблеми з навчанням – подумайте про правильної мотивації. Щоб подолати кризу семи років, необхідно розвивати інтелект дитини, однак тверезо оцінюючи його можливості. Читайте книги, казки і вірші, грайте в розвиваючі ігри. До речі, ігри допоможуть дитині навчитися керувати своїми емоціями, це позбавить від кривлянь і манернічанья. Однак не прив’язуйте дитину до себе, нехай якомога більше спілкується з однолітками.

   Навчиться поважати дитину. У перший час після початку навчання в школі ваш авторитет в його очах може похитнутися, тому що з’явиться новий авторитет – перша вчителька. Багато батьків роблять поширену помилку, намагаючись «будувати» дитини і забороняючи йому багато речей. Навчіться говорити «так», забороняйте тільки те, що дійсно потрібно заборонити. Заохочуйте самостійність дитини, проте не змушуйте його вести себе, як дорослі.

   Запорука успішного подолання кризи 7 років – це ваша увага, любов, доброзичливість і підтримка. Пам’ятайте, що криза семи років – це не патологія, а нормальний перебіг розвитку вашої дитини. Цей непростий етап найлегше подолати разом.



 

 

Наші групи