Головна ⇒ Про нас ⇒ Структура та органи управління
Структура та органи управління закладу дошкільної освіти
(ясел-садку) комбінованого типу № 162 «Ведмедик»
Запорізької міської ради
Назва освітнього закладу
|
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 162 «Ведмедик»
Запорізької міської ради (скорочена назва: ЗДО комбінованого типу № 162 ЗМР)
|
Юридична адреса освітнього закладу
|
69005, м.Запоріжжя, бульвар Центральний, 17А
телефони (061) 226-85-30, (061) 226-84-94
|
Тип освітнього закладу
|
комбінований
|
Організаційно-правова форма
|
комунальна
|
Засновник
|
Засновником (власником) ЗДО комбінованого типу № 162 ЗМР є територіальна громада міста Запоріжжя в особі
Запорізької міської ради.
Органом управління ЗДО комбінованого типу № 162 ЗМР є:
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради та його відокремлений структурний підрозділ – територіальний відділ освіти Вознесенівського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради Департамент освіти і науки Запорізької міської ради:
Адреса: 69037, Запорізька область,
м. Запоріжжя, вул. Незалежної України 39 Б,
тел.224-08-35
Територіальний відділ освіти Вознесенівського району Департаменту освіти і науки Запорізької міської ради:
Адреса: 69035 Запорізька область, м. Запоріжжя,
пр. Маяковського, буд. 4
Телефони: 226-25-88, 226-29-08
|
Інформація про керівника освітнього закладу
|
Директор СОЛОВ'ЯН Юлія Леонідівна
Керівник закладу освіти здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню,
фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти.
Є представником закладу освіти у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування,
юридичними та фізичними особами і діє без довіреності в межах повноважень, передбачених законом та
установчими документами закладу освіти
Керівник закладу:
-
відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України "Про дошкільну освіту", та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу;
-
розпоряджається в установленому порядку майном і коштами, відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази закладу;
-
приймає на роботу та звільняє з роботи працівників;
-
видає в межах своєї компетенції накази та розпорядження, контролює їх виконання;
-
формує штатний розклад в межах затвердженого фонду заробітної плати та подає його для затвердження до Департаменту;
-
контролює організацію харчування та медичного обслуговування дітей, організацію корекційно-відновлювальної роботи;
-
відповідає за стан педагогічної та виховної роботи;
-
затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням із профспілковим комітетом;
-
забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;
-
контролює відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;
-
організовує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють.
|
Інформація про вихователя-методиста освітнього закладу
|
Йованович Тетяна Лазарівна
Вихователь-методист:
-
здійснює методичне керівництво освітньою діяльністю педагогічного колективу дошкільного закладу;
-
організовує розроблення перспективних планів роботи дошкільного закладу (на рік, квартал, місяць тощо);
-
забезпечує умови для ефективного педагогічного процесу, фізичного та психічного розвитку дітей;
-
сприяє реалізації диференційованого підходу до дітей, виявленню їхніх індивідуальних особливостей, задатків, обдаровань, розкриттю здібностей, таланту, впровадженню педагогіки співробітництва, особистісно орієнтованої освіти;
-
надає методичну допомогу педагогічним працівникам, зокрема, допомагає їм складати плани освітньої роботи з дітьми, коректує ці плани, стежить за їх виконанням;
-
організовує роботу творчих груп педагогів дошкільного закладу з метою аналізу перспективного педагогічного досвіду, розроблення моделей планування та проведення освітнього процесу, організації різних видів і форм діяльності дітей, методичних рекомендацій для педагогів і батьків, зразків наочно-дидактичного матеріалу та іншого навчально-методичного забезпечення;
-
вивчає й узагальнює перспективний педагогічний досвід, поширює його серед педагогів;
-
консультує батьків або осіб, які їх замінюють, з питань розвитку, виховання та навчання дітей;
-
налагоджує співпрацю із загальноосвітніми навчальними закладами на рівні дитячих і педагогічних колективів для забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти.
|
Прозорість закладу→