Головна ⇒ Сторінка керівника
Години прийому керівника
Директор ЗДО № 162
Солов‘ян Юлія Леонідівна
ГРАФІК РОБОТИ:
Понеділок-п’ятниця: 08:00 — 16:30
ГОДИНИ ПРИЙОМУ:
Вівторок: 14:00 - 17:00 Четвер: 10:00 - 13:00
ОСНОВНІ НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ ДИРЕКТОРА ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ:
1. Організація освітньо-виховного процесу закладу дошкільної освіти.
2. Забезпечення адміністративно-господарської роботи закладу дошкільної освіти.
3. Дотримання норм і правил охорони праці, протипожежної безпеки, санітарно- гігієнічних норм.
4. Організація харчування дітей.
5. Забезпечення умов для систематичного підвищення кваліфікації працівників.
6. Забезпечення належного утримання приміщень і ділянки закладу дошкільної освіти.
Директор ЗДО дуже складна та кропітка професія. Від кого залежить грамотна робота закладу дошкільної освіти? Звісно, насамперед, від керівника.
У тому, що директор має бути хорошим керівником, організатором, ніхто не сумнівається. Керувати професійно – справа складна. Справжній професіоналізм керівника- це уміння створити грамотний колектив.
Дитячий садок не може бути схожим на школу чи інші навчальні заклади. Він – дитячий садок, він – для дітей. І той, хто там працює, має насамперед розуміти перспективу розвитку поки що маленької людини і нести за неї відповідальність.
Директор ЗДО повинен не тільки сам розуміти дітей, йому слід навчити цього вихователів і пильно стежити за їх педагогічною культурою. Він має бути на дві голови вищим у своїх знаннях , адже, якщо немає педагогічної грамотності, культури у завідувача, годі цього вимагати від колективу.
Основа роботи керівника – це не керування, а подолання перешкод, які заважають нормально працювати колективу.
ДИРЕКТОР КОНТРОЛЮЄ:
— роботу адміністративної групи (вихователя – методиста, завідувача господарства, сестри медичної);
— виконання правил внутрішнього трудового розпорядку, санітарно-гігієнічного режиму, норм охорони праці відповідно до трудового законодавству;
— виконання інструктивно-методичних документів вищих організацій, а також осіб, які інспектують;
— якість знань, умінь і навичок дітей;
— виконання рішень педагогічної ради;
— збереження обладнання і посібників;
— ведення документації вихователями, адміністрацією;
— організацію та здійснення роботи з батьками;
— фінансово-господарчу діяльність;
— роботу вихователів.
Пам’ятка для батьків
Умови прийому до ЗДО
Інклюзивна освіта: шляхи впровадження.