Головна ⇒ Наші групи ⇒ Група «Промінчики»
Ми-сонячні промінчики
Малята золоті,
Свій сонячний промінчик
Пошлемо в кожен дім,
Ми посмішки даруємо,
В садочку сяємо всім!
Вас вітають “Промінчики”
У підготовчій групі живуть діти 7-го року життя – цікаві, веселі, розумні і дуже різні. В групі створені всі необхідні умови для комфортного перебування дітей, їх розвитку та навчання згідно вимог Базового компоненту дошкільної освіти.
Щоранку в приймальні дітей та батьків зустрічає сонечко, на промінцях якого з’являються усміхнені обличчя діточок. Кожен новий день, що розпочинається з привітної усмішки — цікавий та неповторний. Час ми ніколи просто так не гаєм, всі разом про групу дбаємо: квіточки полили, іграшки до ладу довели, до занять приготувалися, і вже кличе тебе «чарівна країна знань»: цікаві заняття, спостереження, дослідження, екскурсії та ігри.
«Промінчики» своїм теплом маляток зігрівають,
І різних справ цікавих всіх діточок навчають.
Промінчики — це діток перші кроки
У світ незвіданий широкий!
Для всебічного розвитку в групі існують яскраві розвивальні куточки. Завжди радий вітати дітей ігровий куточок, насичений красивими, улюбленими іграшками. Тут діти можуть перетворитися на вчителя, або лікаря, зробити гарну зачіску у перукарні та випробувати професію будівельника. Це одне з самих улюблених дитячих місць в групі. Адже щодня на них чекають м’ячики, ляльки для дівчат та машинки для хлопчиків.
…Скінчився день проведений в садочку, всі іграшки вже на своїх місцях, збираються всі діточки додому і сонечко лягає спати. А завтра знову усміхнені вихованці зайдуть до улюбленої групи, де їх зустріне тепле та яскраве сонечко, і вони – маленькі промінчики засяють разом з ним….
Ми під сонечком ростемо,
Дружно, весело живемо.
Промінчик — ти, промінчик — я.
Разом ми одна сім’я!
Як сонячне проміння зігріває землю, так оточили любов’ю та турботою своїх вихованців вихователі:
Баранова Тетяна Олександрівна – вихователь, освіта неповна вища, спеціаліст з 30-річним стажем роботи.
Карнаух Любов Дмитрівна – вихователь, освіта неповна вища, спеціаліст з 25-річним стажем роботи, має звання «вихователь — методист».
Вчитель — дефектолог: Іванус Наталя Борисівна
— вчитель — дефектолог, освіта вища,
та їх надійний, турботливий помічник – Ткаченко Галина Андріївна, яка допомагає вихователям привчати дітей до чистоти і охайності, виховувати працелюбність.
Портфоліо групи
ВІК ДІТЕЙ: 7-й рік життя
КРЕДО: В групі ласково промінчики світять
До нас приходять особливі діти
Тут малюють, рахують, співають
Дружно, весело живуть
Завжди ради ми гостям,
особливо друзям.
Пріоритетні завдання колективу групи:
Забезпечити оптимальні умови виховання та навчання дитини з особливими потребами, щоби сприяти якомога кращій підготовці її до самостійного життя у соціальному оточенні- відповідальна та складна проблема, яку щодня розв’язує колектив нашої групи.
Пріоритетні завдання вчителя-дефектолога:
По-перше, дефектолог в дитячому садку проводить повне і детальне обстеження кожної дитини, особливостей її мовленнєвого, пізнавального і соціального розвитку; в процесі якого він визначає здібності дитини до навчання і до гри, що допомогає йому організувати роботу з цією дитиною так, щоб максимально компенсувати і відкоригувати виявлені порушення розвитку.
По-друге, дефектолог підвищує пізнавальну активність дітей і при цьому розвиває основні психічні процеси, такі як мислення, уяву, увагу, допитливість, пам’ять, сприйняття.
По-третє, діяльність дефектолога спрямована на мовленнєвий розвиток дітей в процесі ігрової діяльності, яка є головною для дітей дошкільного віку.
Так що, дорогі батьки, знайте, що дефектолог може зробити дуже багато для Вашої дитини, але він не зможе замінити йому Вас в повсягденному житті. Подякою за Ваше терпіння, турботу й любов буде щаслива посмішка Вашої дитини!
Правила для батьків
- Не навчайте того, з чим ви самі необізнані. Для правильного виховання дитини треба знати її вікові та індивідуальні особливості.
- Не сприймайте дитину як свою власність, не ростіть її для себе. Ваша мета – виростити її для життя серед людей.
- Довіряйте дитині. Пояснюйте, що вона робить краще, а не гірше. Залишайте за нею право на власні помилки, тоді дитина оволодіє вмінням їх самостійно виправляти.
- Не ставтесь до дитини зневажливо. Дитина повинна бути впевнена в своїх силах, тоді з неї виросте відповідальна особистість.
- Будьте терплячими. Ваша нетерплячість – ознака слабкості, демонстрація вашої невпевненості у собі.
- Будьте послідовним у своїх вимогах, але пам’ятайте: твердість лінії у вихованні досягається не покаранням, а стабільністю обов’язкових для виконання правил, спокійним тоном спілкування, неквапливістю і послідовністю.
- Потурбуйтесь про те, аби ваша дитина накопичувала досвід у спокійному темпі. Дозволяйте їй відпочивати від розпоряджень, наказів, зауважень. Нехай вона вчиться розпоряджатися собою.
- Виключіть із своєї практики вислів: «Роби, якщо я наказав!» Замініть цю форму вимоги на іншу: «Зроби, тому що не зробити цього не можна, це принесе тобі користь»
- Оцінюючи дитину, кажіть їй не тільки про те, чим ви особисто незадоволені, а й про те, що вас радує. Не порівнюйте її з сусідською дитиною, однокласниками, друзями.Порівнюйте, якою вона була вчора і якою є сьогодні.
- Ніколи не кажіть, що вам ніколи виховувати свою дитину. Давайте вчитися виховувати наших дітей, пізнавати те, чого ми не знаємо, знайомитись з основами педагогіки, психології, якщо насправді любимо їх і бажаємо їм щастя.
Хто з нас не чув скарги матусь про те, що їхня дитина не може всидіти на одному місці, постійно кричить, проявляє неуважність, а то і зовсім ображає інших малюків. Що тут поробиш?…