Головна ⇒ Наші групи ⇒ Група "Промінчики"

 

Група Промінчики

Похожее изображение          

   

         Ми-сонячні промінчики
           Малята золоті,
               Свій сонячний промінчик 
                   Пошлемо в кожен дім,
                        Ми посмішки даруємо,
                              В садочку сяємо всім!

 



Вас вітають “Промінчики”

У підготовчій групі живуть діти 7-го  року життя – цікаві, веселі, розумні і дуже різні. В групі створені всі необхідні умови для  комфортного перебування дітей, їх розвитку та навчання  згідно вимог Базового компоненту дошкільної освіти. 

Щоранку в приймальні дітей та батьків зустрічає сонечко, на промінцях якого з’являються усміхнені обличчя діточок. Кожен новий день, що розпочинається з привітної усмішки — цікавий та неповторний. Час ми ніколи  просто так не гаєм, всі разом про групу дбаємо: квіточки полили, іграшки до ладу довели, до занять приготувалися, і вже кличе тебе  «чарівна країна знань»: цікаві заняття, спостереження, дослідження, екскурсії та ігри.

 "Промінчики" своїм теплом маляток зігрівають,

                             І різних справ цікавих всіх діточок навчають.

                             Промінчики — це діток перші кроки

                             У світ незвіданий широкий!

Для всебічного розвитку в групі існують яскраві розвивальні куточки.  Завжди радий вітати дітей  ігровий куточок, насичений красивими, улюбленими іграшками. Тут діти можуть перетворитися на вчителя, або лікаря, зробити гарну зачіску у перукарні та випробувати професію будівельника. Це одне з самих улюблених дитячих місць в групі. Адже щодня на них чекають м’ячики, ляльки для дівчат та машинки для хлопчиків.

      …Скінчився  день проведений в садочку, всі іграшки вже на своїх місцях, збираються всі діточки додому і сонечко лягає спати. А завтра знову усміхнені вихованці зайдуть до улюбленої групи, де їх зустріне тепле та яскраве сонечко, і вони – маленькі промінчики засяють разом з ним….

Ми під сонечком ростемо,
Дружно, весело живемо.
Промінчик — ти, промінчик — я.
Разом ми одна сім'я!



Як сонячне проміння зігріває землю, так оточили любов’ю та турботою  своїх вихованців вихователі:

Баранова Тетяна Олександрівна – вихователь, освіта неповна вища, спеціаліст з 30-річним стажем роботи.
Карнаух Любов Дмитрівна – вихователь, освіта неповна вища, спеціаліст з 25-річним стажем роботи, має звання "вихователь — методист".

Вчитель — дефектолог:

Дранко Аліна Юріївна— вчитель — дефектолог, освіта вища, та їх надійний, турботливий  помічникТкаченко Галина Андріївна, яка допомагає вихователям привчати дітей до чистоти і охайності, виховувати працелюбність.



Портфоліо групи

ВІК ДІТЕЙ: 7-й рік життя

КРЕДО: В групі ласково промінчики світять
До нас приходять особливі діти
Тут малюють, рахують, співають
Дружно, весело живуть
Завжди ради ми гостям,
особливо друзям.

Пріоритетні завдання колективу групи:

Забезпечити оптимальні умови виховання та навчання дитини з особливими потребами, щоби сприяти якомога кращій підготовці її до самостійного життя у соціальному оточенні- відповідальна та складна проблема, яку щодня розв’язує колектив нашої групи.

Пріоритетні завдання вчителя-дефектолога:

По-перше, дефектолог в дитячому садку проводить повне і детальне обстеження кожної дитини, особливостей її мовленнєвого, пізнавального і соціального розвитку; в процесі якого він визначає здібності дитини до навчання і до гри, що допомогає йому організувати роботу з цією дитиною так, щоб максимально компенсувати і відкоригувати виявлені порушення розвитку.

По-друге, дефектолог підвищує пізнавальну активність дітей і при цьому розвиває основні психічні процеси, такі як мислення, уяву, увагу, допитливість, пам’ять, сприйняття.

По-третє, діяльність дефектолога спрямована на мовленнєвий розвиток дітей в процесі ігрової діяльності, яка є головною для дітей дошкільного віку.

Так що, дорогі батьки, знайте, що дефектолог може зробити дуже багато для Вашої дитини, але він не зможе замінити йому Вас в повсягденному житті. Подякою за Ваше терпіння, турботу й любов буде щаслива посмішка Вашої дитини!



Правила для батьків

  1. Не навчайте того, з чим ви самі необізнані. Для правильного виховання дитини треба знати її вікові та індивідуальні особливості.
  2. Не сприймайте дитину як свою власність, не ростіть її для себе. Ваша мета – виростити її для життя серед людей.
  3. Довіряйте дитині. Пояснюйте, що вона робить краще, а не гірше. Залишайте за нею право на власні помилки, тоді дитина оволодіє вмінням їх самостійно виправляти.
  4. Не ставтесь до дитини зневажливо. Дитина повинна бути впевнена в своїх силах, тоді з неї виросте відповідальна особистість.
  5. Будьте терплячими. Ваша нетерплячість – ознака слабкості, демонстрація вашої невпевненості у собі.
  6. Будьте послідовним у своїх вимогах, але пам’ятайте: твердість лінії у вихованні досягається не покаранням, а стабільністю обов’язкових для виконання правил, спокійним тоном спілкування, неквапливістю і послідовністю.
  7. Потурбуйтесь про те, аби ваша дитина накопичувала досвід у спокійному темпі. Дозволяйте їй відпочивати від розпоряджень, наказів, зауважень. Нехай вона вчиться розпоряджатися собою.
  8. Виключіть із своєї практики вислів: «Роби, якщо я наказав!» Замініть цю форму вимоги на іншу: «Зроби, тому що не зробити цього не можна, це принесе тобі користь»
  9. Оцінюючи дитину, кажіть їй не тільки про те, чим ви особисто незадоволені, а й про те, що вас радує. Не порівнюйте її з сусідською дитиною, однокласниками, друзями.Порівнюйте, якою вона була вчора і якою є сьогодні.
  10. Ніколи не кажіть, що вам ніколи виховувати свою дитину. Давайте вчитися виховувати наших дітей, пізнавати те, чого ми не знаємо, знайомитись з основами педагогіки, психології, якщо насправді любимо їх і бажаємо їм щастя.


Консультація для батьків: "ЯК ПОДОЛАТИ КРИЗУ 7 РОКІВ?" 
В  своєму розвитку дитині доводиться пройти кілька криз. Існує чотири основні кризи – кризи 1 року, 3, 7 і 14 років. Криза 7 років з них вважається самою спокійною, проте це не означає, що потрібно закривати на неї очі, думаючи: «саме пройде». У цей час дитині як ніколи необхідні ваші підтримка і турбота. Почавши вчитися в школі, дитина відчуває себе дорослішою і самостійнішою, у неї з’являється нова відповідальність. Від неї починають вимагати не тільки добре вчитися, а й допомагати по дому, записують на різні гуртки та секції. Тепер те, що робить дитина, стосується не тільки її самої, а й оточуючих. Така різка необхідність дорослішання може викликати дискомфорт і навіть лякати дитину – звідси і криза семи років. Також криза 7 років зумовлена тим, що дитина починає грати нові соціальні ролі. Раніше вона була просто хлопчиком (дівчинкою), сином і онуком (дочкою та онукою), а тепер ще й учень школи, однокласник. Зав’язується перша справжня дружба, і дитині доводиться вчитися бути другом. Тепер дитина – не сама по собі, а частина суспільства. Їй  важлива думка оточуючих, вона вчиться спілкуватися з ними. В залежності від оточення дитини та її місця в ньому формується внутрішня позиція дитини, яка визначає його подальшу поведінку протягом життя.

Під час кризи трьох років дитина усвідомлює себе як окреме «Я». Криза семи років – це усвідомлення свого «Я» як частини суспільства. Якщо раніше дитина свої переживання висловлювала безпосередньо, зараз у неї з’явилося внутрішнє життя. Воно впливає на зовнішнє життя, хоч і побічно. Приховувані переживання обумовлюють основні симптоми кризи 7 років у дітей:

  • Втрата безпосередності. Раніше дитина висловлювала свої бажання і невдоволення прямо, за принципом «Хочу!» Зараз вона думає: а яке значення буде для мене мати те, що я зроблю/скажу? Ось ця думка (хай і неусвідомлена для самої дитини) висловлює втрату безпосередності між бажаннями і діями дитини.
  •  Дитина може почати приховувати щось, хитрувати, лукавити, манєрничала. Таким чином, манернічаніє – ще одна ознака кризи семи років.
  • Останній основний симптом кризи 7 років – це симптом «гіркою цукерки». Прагнучи оберігати свій внутрішній світ, дитина буде намагатися приховати від вас, що йому погано. Спроби випитати, що сталося, можуть привести до того, що дитина замкнеться в собі і стане некерованою.

Ще кризу семи років можна визначити за такими ознаками, як низька самооцінка, кривляння, сперечання, загальмованість, упертість, спалахи гніву чи агресії (а може, навпаки – надмірна сором’язливість), підвищена стомлюваність, дратівливість, замкнутість, проблеми з успішністю.

Як подолати кризу 7 років? Головні ваші помічники в цій нелегкій справі – це терпіння, чуйність і любов. Зазвичай в сім років дитину віддають до школи. Однак перш ніж відправляти чадо в перший клас, перевірте рівень його готовності до школи – як психологічної, так і інтелектуальної. Строго вік початку навчання не зафіксовано, тому якщо ви вирішите почекати рік – нічого страшного.

Якщо ви все таки відправили дитину вчитися, дуже важлива правильна адаптація до школи. Намагайтеся привчити дитину до нового режиму дня ще до школи, щоб вона не так втомлювалася в перші тижні. По можливості проведіть дитині невелику екскурсію пошколі – коли буде знати, де що знаходиться, вона відчує себе впевненіше. Спочатку не слід навантажувати дитину секціями, гуртками та репетиторами – спочатку їй потрібно звикнути до школи. Якщо почалися проблеми з навчанням – подумайте про правильної мотивації. Щоб подолати кризу семи років, необхідно розвивати інтелект дитини, однак тверезо оцінюючи його можливості. Читайте книги, казки і вірші, грайте в розвиваючі ігри. До речі, ігри допоможуть дитині навчитися керувати своїми емоціями, це позбавить від кривлянь і манернічанья. Однак не прив’язуйте дитину до себе, нехай якомога більше спілкується з однолітками.

Навчиться поважати дитину. У перший час після початку навчання в школі ваш авторитет в його очах може похитнутися, тому що з’явиться новий авторитет – перша вчителька. Багато батьків роблять поширену помилку, намагаючись «будувати» дитини і забороняючи йому багато речей. Навчіться говорити «так», забороняйте тільки те, що дійсно потрібно заборонити. Заохочуйте самостійність дитини, проте не змушуйте його вести себе, як дорослі.

Запорука успішного подолання кризи 7 років – це ваша увага, любов, доброзичливість і підтрим

а семи років – це не патологія, а нормальний перебіг розвитку вашої дитини. Цей непростий етап найлегше подолати разом.





Гіперактивність — особливість характеру чи нездоров'я?

       Хто з нас не чув скарги матусь про те, що їхня дитина не може всидіти на одному місці, постійно кричить, проявляє неуважність, а то і зовсім ображає інших малюків. Що тут поробиш?…



Наші групи