Головна ⇒ Наші групи ⇒ Група "Метелики"

Похожее изображение 

Метелики маленькі злетілися сюди.
Тут граємось, навчаємось і мріємо завжди.
Про здоров’я ми тут дбаєм, і танцюєм і співаєм.
Ідем охоче ми сюди, щоб стати добрими людьми.
У нас є казка тут і гра, і друзів є багато,
І так не хочеться, бува, додому повертатись.



 



Група « Метелики» зустрічає своїх вихованців домашнім затишком, родинним теплом, щирою любов ’ю.

Ми, вихователі групи, створюємо всі умови для всебічного формування особистості дитини та їх комфортного проживання. Прикладаємо усіх зусиль для того, щоб життя наших вихованців було веселим, безпечним, наповненим цікавими подіями: заняттями, розвагами, дослідницько-пошуковою діяльністю, святами. Постійно перебуваємо у пошуку нового, цікавого, корисного для наших вихованців.

Ми дбаємо про те, щоб діти завжди приходили в садочок з цікавістю, з довірою, з любов’ю.

Життя групи "Метелики" настільки яскраве, насичене, різнобарвне, а маленькі вихованці так стрімко розвиваються та змінюються, що хотілося б залишати в пам’яті всі ті важливі та незабутні хвилини, які вони проводять в дитячому садку.



 Вас вітають

Вихователі:
Рубан Ірина ОлександрівнаОсвіта: неповна вища, стаж роботи: 11 років, категорія: "спеціаліст".
 

Ілюхіна Світлана Юріївна.
Освіта: неповна вища, стаж роботи: 33 роки, категорія: друга.

 

Логопед: Усенко Олена Сергіївна

Освіта: вища, стаж роботи: 16 років, категорія: друга.
 

Помічник вихователя:
Перепілка Вікторія Іванівна
Освіта:
неповна вища, стаж роботи: 4 роки



           Портфоліо групи

ВІК ДІТЕЙ: 7-й рік життя.
НАШЕ КРЕДО: Любов до дітей, повага до особистості дитини,
тендітне ставлення до її серця.

                                                                                        

НАШ ДЕВІЗ: 
Ми усі одна сім’я
Неповторні ти і я!
Будемо усі дружити
В злагоді і мирі жити.

Бо життя – це диво, казка!
В ньому є любов і ласка!

Ми прийшли у світ, щоб жити
На Землі добро творити!

    Гімн: «Метелики — веселики»
    Під вишнями,черешнями
    В дитячому садку
    Метелики-веселики  
    В грайливому танку.

    Вишневий цвіт летить із віт                     
    Метеликам- веселикам привіт.
    Під вишнями,черешнями
    І ми в танок підем,
    Сіваночку- весняночку
               Ми дружно заведем.

 

Пріоритетні напрямки:
1. Своєчасна, систематична, педагогічна допомога дітям з мовленнєвими порушеннями.

2. Консультативно-методична підтримка батьків в організації виховання та навчання дитини.
3. Соціальна адаптація дітей з порушенням мовленнєвого розвитку, формування у них передумов навчальної діяльності.

Картинки по запросу картинка режим дня

Ранкова зустріч дітей, ігри,
індивідуальне спілкування, гімнастика               7.30. — 8.30.
Підготовка до сніданку, сніданок                    8.30 — 9.00.
Заняття                                               9.00.- 10.30.
Підготовка до прогулянки                           10.30. – 10.45.
Прогулянка на свіжому повітрі, ігри,
індивідуальні заняття                                 10.45. – 12.15.
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду      12.15. – 12.30.
Обід                                                     12.30.- 13.00.
Денний сон                                           13.00. – 15.10.
Поступовий підйом, оздоровчі процедури           15.10. – 15.40.
Полуденок                                            15.55. – 16.15.
Заняття, корекційна робота, гурткова робота         16.15. – 17.10.
Прогулянка на свіжому повітрі, ігри,
індивідуальна робота з батьками                      17.10. – 18.00.



    Особливості розвитку дітей старшого дошкільного віку

Посилання
Похожее изображение



ПОРАДИ БАТЬКАМ

  • Батьки для дітей 5-6 річного віку є прикладом для наслідування.Тому задумайтесь — який приклад ви подаєте в тій чи іншій ситуації.
  • Дуже важливими моментами в житті дитини цього віку є час, проведений спільно з батьками. Відвідавши разом із батьками зоопарк, цирк, кінотеатр, навіть проста прогулянка на свіжому повітрі здатні залишити яскраві враження в дитини.
  • Спілкування з дітьми дуже необхідні для подальшого становлення особистості. Спостерігаючи за поведінкою батьків у соціумі, дитина швидше починає орієнтуватися в навколишньому середовищі.
  • У цьому віці діти дуже часто починають робити те, що їм хочеться, а не те, що сказали робити батьки, тому що вважають себе вже «дорослими». У такому випадку батьки повинні діяти згідно з ситуацією. Тут потрібно чітко розуміти: дитина маніпулює чи намагається соціалізуватися та виокремити свою індивідуальність.
  • Важливо встановити довірливі стосунки між дітьми та батьками.Грубою помилкою батьків являється принизливе ставлення до дитини, фрази на кшталт: «Ти ще малий, тому не лізь у дорослі справи. Знай своє місце». Знаходьте «золоту середину» в спілкуванні, надавайте можливість дитині бути самостійною, але потрібно це робити в міру дозволеного.
  • У 5-6 років дитина ще дуже залежить від батьків, тому головною умовою подальших довірчих стосунків між дітьми та батьками — ваша любов до них. Потрібно, щоб дитина постійно знаходилась у відчутті щастя. Тоді в неї ніколи не з’явиться комплекс самотності.


РОЗМОВЛЯЙТЕ ПРАВИЛЬНО

До 5 років діти ще не всі звуки рідної мови можуть вимовляти правильно.

До 3 років важко вимовляють такі звуки як Ч, Щ, Ж, Ш і тільки після 4 років діти володіють звуком Р. Подібні дефекти мови пов’язані з незрілістю артикуляційного апарату. При порушеннях мови дефекти вимови зберігаються і після 5 років, а інколи і в шкільні роки.

Дитина заміняє важкі для нього звуки на більш легкі за вимовою, але схожі за звучанням. В найбільш тяжких випадках порушена не тільки звуковимова, а й тембр та виразність мови.

Малюків потрібно вчити правильно вимовляти звуки в словах, ставити наголос, користуватися відповідною інтонацією, правильно дихати під час мовлення.

Вчити дитину узгоджувати слова в реченнях в роді, числі й відмінках, правильно будувати речення. При цьому слова треба вимовляти правильно і зрозуміло, вимовляючи їх до кінця.

Дивлячись дитині в лице: вона повинна бачити вашу артикуляцію. Речення повинні бути прості, але повні.

В перші місяці життя потрібно приділяти увагу емоційності, а пізніше (5-6 місяців) на простоту мови. Старайтесь переставляти слова місцями й вимовляти підряд різні форми. Говорити з невеличкими паузами – так дитині легше виділити слово в мовному потоці і розібратися в будові язика. Обов’язково залишайте місце для відповіді дитини, навіть якщо дитина не готова вам відповісти. Називайте дитину і себе в третій особі. Не забувайте, що мова, звернена до дитини, повинна бути емоційна.

А ще грайте з дитиною в мовні та пальчикові ігри, мілка моторика рук і точна артикуляція звуків знаходяться в прямій залежності. Чим більша рухова активність, тим краще розвинута мова.

Не соромтеся звертатися за допомогою до логопеда. Адже тільки завдяки співпраці логопеда й батьків, використанню цікавих і доступних видів роботи у дітей нормалізується процес оволодіння мовленням.



Консультація для батьків: "ЯК ПОДОЛАТИ КРИЗУ 7 РОКІВ?" 

   В своєму розвитку дитині доводиться пройти кілька криз. Існує чотири основні кризи – кризи 1 року, 3, 7 і 14 років. Криза 7 років з них вважається самою спокійною, проте це не означає, що потрібно закривати на неї очі, думаючи: «саме пройде». У цей час дитині як ніколи необхідні ваші підтримка і турбота. Почавши вчитися в школі, дитина відчуває себе дорослішою і самостійнішою, у неї з’являється нова відповідальність. Від неї починають вимагати не тільки добре вчитися, а й допомагати по дому, записують на різні гуртки та секції. Тепер те, що робить дитина, стосується не тільки її самої, а й оточуючих. Така різка необхідність дорослішання може викликати дискомфорт і навіть лякати дитину – звідси і криза семи років. Також криза 7 років зумовлена тим, що дитина починає грати нові соціальні ролі. Раніше вона була просто хлопчиком (дівчинкою), сином і онуком (дочкою та онукою), а тепер ще й учень школи, однокласник. Зав’язується перша справжня дружба, і дитині доводиться вчитися бути другом. Тепер дитина – не сама по собі, а частина суспільства. Їй  важлива думка оточуючих, вона вчиться спілкуватися з ними. В залежності від оточення дитини та її місця в ньому формується внутрішня позиція дитини, яка визначає його подальшу поведінку протягом життя.

   Під час кризи трьох років дитина усвідомлює себе як окреме «Я». Криза семи років – це усвідомлення свого «Я» як частини суспільства. Якщо раніше дитина свої переживання висловлювала безпосередньо, зараз у неї з’явилося внутрішнє життя. Воно впливає на зовнішнє життя, хоч і побічно. Приховувані переживання обумовлюють основні симптоми кризи 7 років у дітей:

  • Втрата безпосередності. Раніше дитина висловлювала свої бажання і невдоволення прямо, за принципом «Хочу!» Зараз вона думає: а яке значення буде для мене мати те, що я зроблю / скажу? Ось ця думка (хай і неусвідомлена для самої дитини) висловлює втрату безпосередності між бажаннями і діями дитини.
  • Дитина може почати приховувати щось, хитрувати, лукавити, манєрничала. Таким чином, манернічаніє – ще одна ознака кризи семи років.
  • Останній основний симптом кризи 7 років – це симптом «гіркою цукерки». Прагнучи оберігати свій внутрішній світ, дитина буде намагатися приховати від вас, що йому погано. Спроби випитати, що сталося, можуть привести до того, що дитина замкнеться в собі і стане некерованою.

   Ще кризу семи років можна визначити за такими ознаками, як низька самооцінка, кривляння, сперечання, загальмованість, упертість, спалахи гніву чи агресії (а може, навпаки – надмірна сором’язливість), підвищена стомлюваність, дратівливість, замкнутість, проблеми з успішністю.

   Як подолати кризу 7 років? Головні ваші помічники в цій нелегкій справі – це терпіння, чуйність і любов. Зазвичай в сім років дитину віддають до школи. Однак перш ніж відправляти чадо в перший клас, перевірте рівень його готовності до школи – як психологічної, так і інтелектуальної. Строго вік початку навчання не зафіксовано, тому якщо ви вирішите почекати рік – нічого страшного.

      Якщо ви все таки відправили дитину вчитися, дуже важлива правильна адаптація до школи. Намагайтеся привчити дитину до нового режиму дня ще до школи, щоб вона не так втомлювалася в перші тижні. По можливості проведіть дитині невелику екскурсію пошколі – коли буде знати, де що знаходиться, вона відчує себе впевненіше. Спочатку не слід навантажувати дитину секціями, гуртками та репетиторами – спочатку їй потрібно звикнути до школи. Якщо почалися проблеми з навчанням – подумайте про правильної мотивації. Щоб подолати кризу семи років, необхідно розвивати інтелект дитини, однак тверезо оцінюючи його можливості. Читайте книги, казки і вірші, грайте в розвиваючі ігри. До речі, ігри допоможуть дитині навчитися керувати своїми емоціями, це позбавить від кривлянь і манернічанья. Однак не прив’язуйте дитину до себе, нехай якомога більше спілкується з однолітками.

   Навчиться поважати дитину. У перший час після початку навчання в школі ваш авторитет в його очах може похитнутися, тому що з’явиться новий авторитет – перша вчителька. Багато батьків роблять поширену помилку, намагаючись «будувати» дитини і забороняючи йому багато речей. Навчіться говорити «так», забороняйте тільки те, що дійсно потрібно заборонити. Заохочуйте самостійність дитини, проте не змушуйте його вести себе, як дорослі.

   Запорука успішного подолання кризи 7 років – це ваша увага, любов, доброзичливість і підтримка. Пам’ятайте, що криза семи років – це не патологія, а нормальний перебіг розвитку вашої дитини. Цей непростий етап найлегше подолати разом.



 

 

 

 

Наші групи