Головна ⇒ Наші групи ⇒ Група "Метелики"

Похожее изображение 

Метелики маленькі злетілися сюди.
Тут граємось, навчаємось і мріємо завжди.
Про здоров’я ми тут дбаєм, і танцюєм і співаєм.
Ідем охоче ми сюди, щоб стати добрими людьми.
У нас є казка тут і гра, і друзів є багато,
І так не хочеться, бува, додому повертатись.



 



Група « Метелики» зустрічає своїх вихованців домашнім затишком, родинним теплом, щирою любов ’ю.

Ми, вихователі групи, створюємо всі умови для всебічного формування особистості дитини та їх комфортного проживання. Прикладаємо усіх зусиль для того, щоб життя наших вихованців було веселим, безпечним, наповненим цікавими подіями: заняттями, розвагами, дослідницько-пошуковою діяльністю, святами. Постійно перебуваємо у пошуку нового, цікавого, корисного для наших вихованців.

Ми дбаємо про те, щоб діти завжди приходили в садочок з цікавістю, з довірою, з любов’ю.

Життя групи "Метелики" настільки яскраве, насичене, різнобарвне, а маленькі вихованці так стрімко розвиваються та змінюються, що хотілося б залишати в пам’яті всі ті важливі та незабутні хвилини, які вони проводять в дитячому садку.



 Вас вітають

Вихователі:
Рубан Ірина ОлександрівнаОсвіта: неповна вища, стаж роботи: 11 років, категорія: "спеціаліст".
 

Ілюхіна Світлана Юріївна.
Освіта: неповна вища, стаж роботи: 33 роки, категорія: друга.

 

Логопед: Усенко Олена Сергіївна

Освіта: вища, стаж роботи: 16 років, категорія: друга.
 

Помічник вихователя:
Перепілка Вікторія Іванівна
Освіта:
неповна вища, стаж роботи: 4 роки



           Портфоліо групи

ВІК ДІТЕЙ: 7-й рік життя.
НАШЕ КРЕДО: Любов до дітей, повага до особистості дитини,
тендітне ставлення до її серця.

                                                                                        

НАШ ДЕВІЗ: 
Ми усі одна сім’я
Неповторні ти і я!
Будемо усі дружити
В злагоді і мирі жити.

Бо життя – це диво, казка!
В ньому є любов і ласка!

Ми прийшли у світ, щоб жити
На Землі добро творити!

    Гімн: «Метелики — веселики»
    Під вишнями,черешнями
    В дитячому садку
    Метелики-веселики  
    В грайливому танку.

    Вишневий цвіт летить із віт                     
    Метеликам- веселикам привіт.
    Під вишнями,черешнями
    І ми в танок підем,
    Сіваночку- весняночку
               Ми дружно заведем.

 

Пріоритетні напрямки:
1. Своєчасна, систематична, педагогічна допомога дітям з мовленнєвими порушеннями.

2. Консультативно-методична підтримка батьків в організації виховання та навчання дитини.
3. Соціальна адаптація дітей з порушенням мовленнєвого розвитку, формування у них передумов навчальної діяльності.

Картинки по запросу картинка режим дня

Ранкова зустріч дітей, ігри,
індивідуальне спілкування, гімнастика               7.30. — 8.30.
Підготовка до сніданку, сніданок                    8.30 — 9.00.
Заняття                                               9.00.- 10.30.
Підготовка до прогулянки                           10.30. – 10.45.
Прогулянка на свіжому повітрі, ігри,
індивідуальні заняття                                 10.45. – 12.15.
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду      12.15. – 12.30.
Обід                                                     12.30.- 13.00.
Денний сон                                           13.00. – 15.10.
Поступовий підйом, оздоровчі процедури           15.10. – 15.40.
Полуденок                                            15.55. – 16.15.
Заняття, корекційна робота, гурткова робота         16.15. – 17.10.
Прогулянка на свіжому повітрі, ігри,
індивідуальна робота з батьками                      17.10. – 18.00.



    Особливості розвитку дітей старшого дошкільного віку

Посилання
Похожее изображение



ПОРАДИ БАТЬКАМ

  • Батьки для дітей 5-6 річного віку є прикладом для наслідування.Тому задумайтесь — який приклад ви подаєте в тій чи іншій ситуації.
  • Дуже важливими моментами в житті дитини цього віку є час, проведений спільно з батьками. Відвідавши разом із батьками зоопарк, цирк, кінотеатр, навіть проста прогулянка на свіжому повітрі здатні залишити яскраві враження в дитини.
  • Спілкування з дітьми дуже необхідні для подальшого становлення особистості. Спостерігаючи за поведінкою батьків у соціумі, дитина швидше починає орієнтуватися в навколишньому середовищі.
  • У цьому віці діти дуже часто починають робити те, що їм хочеться, а не те, що сказали робити батьки, тому що вважають себе вже «дорослими». У такому випадку батьки повинні діяти згідно з ситуацією. Тут потрібно чітко розуміти: дитина маніпулює чи намагається соціалізуватися та виокремити свою індивідуальність.
  • Важливо встановити довірливі стосунки між дітьми та батьками.Грубою помилкою батьків являється принизливе ставлення до дитини, фрази на кшталт: «Ти ще малий, тому не лізь у дорослі справи. Знай своє місце». Знаходьте «золоту середину» в спілкуванні, надавайте можливість дитині бути самостійною, але потрібно це робити в міру дозволеного.
  • У 5-6 років дитина ще дуже залежить від батьків, тому головною умовою подальших довірчих стосунків між дітьми та батьками — ваша любов до них. Потрібно, щоб дитина постійно знаходилась у відчутті щастя. Тоді в неї ніколи не з’явиться комплекс самотності.


РОЗМОВЛЯЙТЕ ПРАВИЛЬНО

До 5 років діти ще не всі звуки рідної мови можуть вимовляти правильно.

До 3 років важко вимовляють такі звуки як Ч, Щ, Ж, Ш і тільки після 4 років діти володіють звуком Р. Подібні дефекти мови пов’язані з незрілістю артикуляційного апарату. При порушеннях мови дефекти вимови зберігаються і після 5 років, а інколи і в шкільні роки.

Дитина заміняє важкі для нього звуки на більш легкі за вимовою, але схожі за звучанням. В найбільш тяжких випадках порушена не тільки звуковимова, а й тембр та виразність мови.

Малюків потрібно вчити правильно вимовляти звуки в словах, ставити наголос, користуватися відповідною інтонацією, правильно дихати під час мовлення.

Вчити дитину узгоджувати слова в реченнях в роді, числі й відмінках, правильно будувати речення. При цьому слова треба вимовляти правильно і зрозуміло, вимовляючи їх до кінця.

Дивлячись дитині в лице: вона повинна бачити вашу артикуляцію. Речення повинні бути прості, але повні.

В перші місяці життя потрібно приділяти увагу емоційності, а пізніше (5-6 місяців) на простоту мови. Старайтесь переставляти слова місцями й вимовляти підряд різні форми. Говорити з невеличкими паузами – так дитині легше виділити слово в мовному потоці і розібратися в будові язика. Обов’язково залишайте місце для відповіді дитини, навіть якщо дитина не готова вам відповісти. Називайте дитину і себе в третій особі. Не забувайте, що мова, звернена до дитини, повинна бути емоційна.

А ще грайте з дитиною в мовні та пальчикові ігри, мілка моторика рук і точна артикуляція звуків знаходяться в прямій залежності. Чим більша рухова активність, тим краще розвинута мова.

Не соромтеся звертатися за допомогою до логопеда. Адже тільки завдяки співпраці логопеда й батьків, використанню цікавих і доступних видів роботи у дітей нормалізується процес оволодіння мовленням.



Наші групи