Заклад дошкільної освіти
(ясла - садок)
комбінованого типу №162 "Ведмедик"
 Запорізької міської ради 
 
Шановні батьки! З 1 вересня 2022 року освітній процес у закладі дошкільної освіти здійснюється у дистанційному режимі. Заняття проводяться в онлайн-режимі на платформі ZOOM (посилання розміщуються у батьківських Viber-групах), на сайті ЗДО «Дистанційна освіта»,

Головна ⇒ Наші групи ⇒ Група «Метелики»

Метелики | cheburashka 

Метелики маленькі злетілися сюди.
Тут граємось, навчаємось і мріємо завжди.
Про здоров’я ми тут дбаєм, і танцюєм і співаєм.
Ідем охоче ми сюди, щоб стати добрими людьми.
У нас є казка тут і гра, і друзів є багато,
І так не хочеться, бува, додому повертатись.



Група « Метелики» зустрічає своїх вихованців домашнім затишком, родинним теплом, щирою любов ’ю.

Ми, вихователі групи, створюємо всі умови для всебічного формування особистості дитини та їх комфортного проживання. Прикладаємо усіх зусиль для того, щоб життя наших вихованців було веселим, безпечним, наповненим цікавими подіями: заняттями, розвагами, дослідницько-пошуковою діяльністю, святами. Постійно перебуваємо у пошуку нового, цікавого, корисного для наших вихованців.

Ми дбаємо про те, щоб діти завжди приходили в садочок з цікавістю, з довірою, з любов’ю.

Життя групи «Метелики» настільки яскраве, насичене, різнобарвне, а маленькі вихованці так стрімко розвиваються та змінюються, що хотілося б залишати в пам’яті всі ті важливі та незабутні хвилини, які вони проводять в дитячому садку.



 Вас вітають

Вихователі:
Рубан Ірина Олександрівна

Освіта: неповна вища, стаж роботи: 12 років, категорія: «спеціаліст».

Логопед: Герасимович Валентина Іванівна

Освіта: вища, стаж роботи: 35 років, категорія: перша.

Помічник вихователя:



           Портфоліо групи

ВІК ДІТЕЙ: від 4 до 5 років
НАШЕ КРЕДО: Любов до дітей, повага до особистості дитини,
тендітне ставлення до її серця.

НАШ ДЕВІЗ: 
Ми усі одна сім’я
Неповторні ти і я!
Будемо усі дружити
В злагоді і мирі жити.

Бо життя – це диво, казка!
В ньому є любов і ласка!

Ми прийшли у світ, щоб жити
На Землі добро творити!

    Гімн: «Метелики — веселики»
    Під вишнями,черешнями
    В дитячому садку
    Метелики-веселики  
    В грайливому танку.

    Вишневий цвіт летить із віт                     
    Метеликам- веселикам привіт.
    Під вишнями,черешнями
    І ми в танок підем,
    Сіваночку- весняночку
               Ми дружно заведем.

Пріоритетні напрямки:
1. Своєчасна, систематична, педагогічна допомога дітям з мовленнєвими порушеннями.

2. Консультативно-методична підтримка батьків в організації виховання та навчання дитини.
3. Соціальна адаптація дітей з порушенням мовленнєвого розвитку, формування у них передумов навчальної діяльності.

Картинки по запросу картинка режим дня

Ранкова зустріч дітей, ігри,
індивідуальне спілкування, гімнастика               7.30. — 8.30.
Підготовка до сніданку, сніданок                    8.30 — 9.00.
Заняття                                               9.00.- 10.30.
Підготовка до прогулянки                           10.30. – 10.45.
Прогулянка на свіжому повітрі, ігри,
індивідуальні заняття                                 10.45. – 12.15.
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду      12.15. – 12.30.
Обід                                                     12.30.- 13.00.
Денний сон                                           13.00. – 15.10.
Поступовий підйом, оздоровчі процедури           15.10. – 15.40.
Полуденок                                            15.55. – 16.15.
Заняття, корекційна робота, гурткова робота         16.15. – 17.10.
Прогулянка на свіжому повітрі, ігри,
індивідуальна робота з батьками                      17.10. – 18.00.



РОЗМОВЛЯЙТЕ ПРАВИЛЬНО

До 5 років діти ще не всі звуки рідної мови можуть вимовляти правильно.

До 3 років важко вимовляють такі звуки як Ч, Щ, Ж, Ш і тільки після 4 років діти володіють звуком Р. Подібні дефекти мови пов’язані з незрілістю артикуляційного апарату. При порушеннях мови дефекти вимови зберігаються і після 5 років, а інколи і в шкільні роки.

Дитина заміняє важкі для нього звуки на більш легкі за вимовою, але схожі за звучанням. В найбільш тяжких випадках порушена не тільки звуковимова, а й тембр та виразність мови.

Малюків потрібно вчити правильно вимовляти звуки в словах, ставити наголос, користуватися відповідною інтонацією, правильно дихати під час мовлення.

Вчити дитину узгоджувати слова в реченнях в роді, числі й відмінках, правильно будувати речення. При цьому слова треба вимовляти правильно і зрозуміло, вимовляючи їх до кінця.

Дивлячись дитині в лице: вона повинна бачити вашу артикуляцію. Речення повинні бути прості, але повні.

В перші місяці життя потрібно приділяти увагу емоційності, а пізніше (5-6 місяців) на простоту мови. Старайтесь переставляти слова місцями й вимовляти підряд різні форми. Говорити з невеличкими паузами – так дитині легше виділити слово в мовному потоці і розібратися в будові язика. Обов’язково залишайте місце для відповіді дитини, навіть якщо дитина не готова вам відповісти. Називайте дитину і себе в третій особі. Не забувайте, що мова, звернена до дитини, повинна бути емоційна.

А ще грайте з дитиною в мовні та пальчикові ігри, мілка моторика рук і точна артикуляція звуків знаходяться в прямій залежності. Чим більша рухова активність, тим краще розвинута мова.

Не соромтеся звертатися за допомогою до логопеда. Адже тільки завдяки співпраці логопеда й батьків, використанню цікавих і доступних видів роботи у дітей нормалізується процес оволодіння мовленням.



 

Наші групи