Головна ⇒ Методичний калейдоскоп ⇒ Пріорітетні напрямки

Пріоритетні завдання
ЗДО № 162 на 2019-2020 навчальний рік:

1. Удосконавлювати роботу з формування рухових умінь та навичок під час проведення різноманітних формфізичного виховання шляхом підвищення рівня професійної комперентності, здійснення взаємозв'язку у роботі усіх служб ЗДО.

2. Продовжити роботу з розвитку рідного мовлення, зокрема з формування граматично правильного мовлення дітей шляхом створення належних організаційно — педагогічних умов та використання інтерактивних методів навчання.

3. Розпочати роботу з реалізації освіти для сталого розвитку шляхом забезпечення оптимальних умов для формування у дітей, педагогів та батьків надзвичайно важливих навичок екологічно, економічно соціально — доцільної поведінки дошкільників.

Пріоритетні завдання
ЗДО № 162 на 2018 — 2019 навчальний рік:

1. Продовжити роботу з розвитку рідного мовлення дітей через формування словника, як ключового компоненту комунікативно — мовленнєвої діяльності дошкільника.

2. Удосконалити роботу шодо зміцнення психофізичного здоров'я кожного вихованця шляхом поглибленої діагностики, корекційно — прфілактичної роботи, використання психозберігаючих технологій.

3. Спрямувати роботу на формування у вихованців чуття національної свідомості через різноманітні ігри (сюжетно — рольові, дидактичні, народні, тощо).

Пріоритетні завдання
ЗДО № 162 на 2017-2018 навчальний рік:

1. Розпочати роботу над розвитком фонематичного  компоненту, як одного із важливих складових при формуванні мовленнєвої полікомпетентності дітей дошкільного віку  шляхом підвищення рівня компетентності педагогів. 

2. Активізувати роботу педагогічного колективу на забезпечення системного підходу до реалізації завдань національно-патріотичного виховання  на засадах української етнопедагогіки,  як складової виховання дітей дошкільного віку.

3. Спільно з батьками продовжувати роботу по зміцненню фізичного та психічного здоров’я дітей, удосконалення фізичного розвитку, зміцнення та підвищення опорних та захисних властивостей організму шляхом проведення різних форм фізичного виховання, музично-ритмічних занять, розвитку дрібної моторики.