Головна ⇒ Наші групи ⇒ Група «Гномики»
У дитячому садочку,
Під ялинкою, в гайочку
Гноми граються малі,
Не казкові, а живі!
Ми належним чином оформили предметно-ігрове середовище для навчання і виховання малюків. Діти мають можливість знайомитися, експерементувати з кольором, формою, величиною, особливостями матеріалу. Велика увага приділяється руховій активності дітей. Бо садок — життєвий простір дитини, де вона не готується до життя, а живе.
Вихованцям групи «Гномики” завжди цікаво і весело. Люблять гратись залюбки, весело співати, все навколо пізнавати, розумними рости, коли поряд
вихователі:
Федорова Владислава Василівна
Освіта: вища.
Кожома Олена Валеріївна
Помічник вихователя: Волкова Анжела Василівна
яка слідкує, щоб група була чиста та затишна.
Портфоліо групи
Вік дітей: 3 — й рік життя
Наше кредо: «Працюй так, щоб дітям біля тебе було комфортно і затишно».
Девіз групи:
Ми маленькі гномики
Ми одна сім’я.
Дружні і веселі
Радо носим це ім’я!
Група «Гномики» запрошує вас у світ дитинства, де кожен малюк зможе знайти собі друзів і проводити свій час в атмосфері тепла,турботи і уваги.
Наша діяльність базується на врахуванні індивідуальних здібностей дитини, розвитку вільної особистості, а також створенні умов для фізичного і духовного здоров`я малят.
Група працює за рекомендаціями програми «Українське дошкілля», що дає нам можливість не тільки чутливо реагувати на побажання вашого малюка, але і виявляти його творчі здібності , підвищений інтерес до пізнання навколишнього світу.
Пріоритетний напрям роботи групи – «Розвиток сенсорних здібностей у дітей раннього віку».
В ранньому віці дитина отримує багато різноманітних вражень від навколишнього світу, вона розрізняє кольори, форми, величини. Але далеко не всі ці властивості й далеко не завжди привертають увагу малюка. Тож дуже важливо вчасно збагатити дітей зоровими, слуховими, дотиковими враженнями, правильно облаштувати середовище, в якому перебуває дитина .
В групі «Гномики» ми навчаємося, граємося, розвиваємо творче мислення, фантазію. Педагоги спрямовують свої зусилля на формування малят вміння активно засвоювати знання і творчо їх використовувати у продуктивній діяльності.
У нашій групі діти ростуть і розвиваються в атмосфері любові та психологічного комфорту.
Хоча в нас група "Гномики" Не такі вже ми малі Вмієм їсти,спати, гратись. А з таким умінням - Будем швидко підростати - Світ навколо пізнавати
Завдання:
- Створити умови для довірливих стосунків кожної дитини з вихователем;
- Підтримувати і стимулювати пізнавальну активність дітей;
- Розвивати дитячу уяву, використовуючи казки.
Ранкова зустріч дітей, ігри, індивідуальне
спілкування, гімнастика 7.00. — 8.15.
Підготовка до сніданку, сніданок 8.15. – 8.45.
Заняття 9.05.-9.40
Прогулянка на свіжому повітрі, ігри,
індивідуальні заняття 10.00. – 11.30.
Повернення з прогулянки, підготовка до обіду 11.30. – 11.50.
Обід 11.50.- 12.30.
Гігієнічні процедури 12.30.- 12.40.
Денний сон 12.40. – 15.00.
Поступовий підйом, оздоровчі процедури 15.00. – 15.30.
Полуденок 15.35. – 15.55.
Ігри, самостійна діяльність 15.55. – 16.35.
Прогулянка на свіжому повітрі, ігри,
індивідуальна робота з батьками 16.35. – 19.00.
Особливості розвитку дітей раннього дошкільного віку
Дитина повинна пристосуватись до нових умов, тобто адаптуватись. Термін «Адаптація» означає пристосування і, щоб уникнути стресових ситуацій в період адаптації дитини до дитячого садочку, необхідно грамотно підійти до цієї проблеми. Спільна задача вихователів та батьків — допомогти дитині по можливості безболісно ввійти в життя дитячого садочка. Для цього батькам потрібно… Читати далі
Особливості кризи трирічного віку
Криза трирічного віку — це період «відділення» дитини від дорослого. Можна навіть назвати цей період часом становлення особистості дитини. Це, безумовно, важкий час для батьків, бо у цей період дитина може стати начебто некерованою, дуже примхливою… Читати далі