Головна ⇒ Наші групи ⇒ Група "Гномики" 

 

У дитячому садочку,
Під ялинкою, в гайочку
Гноми граються малі,
Не казкові, а живі!

 Ми належним чином оформили предметно-ігрове середовище для навчання і виховання малюків. Діти мають можливість знайомитися, експерементувати з кольором, формою, величиною, особливостями матеріалу. Велика увага приділяється руховій активності дітей. Бо садок — життєвий простір дитини, де вона не готується до життя, а живе.

Вихованцям групи "Гномики” завжди цікаво і весело. Люблять гратись залюбки, весело співати, все навколо  пізнавати, розумними рости, коли поряд
вихователі:

Федорова Владислава Василівна

Освіта: вища.   

Помічник вихователя: Волкова Анжела Василівна

яка слідкує, щоб група була чиста та затишна.

 

                    Портфоліо групи

Вік дітей: 3 — й рік життя
Наше кредо: «Працюй так, щоб дітям біля тебе було комфортно і затишно».Група "Гномики"

Девіз групи:
Ми маленькі гномики
Ми одна сім'я.
Дружні і веселі
Радо носим це ім'я!

  Група «Гномики» запрошує вас у світ дитинства, де кожен малюк зможе знайти собі друзів і проводити свій час в атмосфері тепла,турботи і уваги.
  Наша діяльність базується на врахуванні індивідуальних здібностей дитини, розвитку вільної особистості, а також створенні умов для фізичного і духовного здоров`я малят.
Група працює за рекомендаціями програми «Українське дошкілля», що дає нам можливість не тільки чутливо реагувати на побажання вашого малюка, але і виявляти його творчі здібності , підвищений інтерес до пізнання навколишнього світу.
 Пріоритетний напрям роботи групи – «Розвиток сенсорних здібностей у дітей раннього віку».
  
В ранньому віці дитина отримує багато різноманітних вражень від навколишнього світу, вона розрізняє кольори, форми, величини. Але далеко не всі ці властивості й далеко не завжди привертають увагу малюка.   Тож дуже важливо вчасно збагатити дітей зоровими, слуховими, дотиковими враженнями, правильно облаштувати середовище, в якому перебуває дитина .
  В групі «Гномики» ми навчаємося, граємося, розвиваємо творче мислення, фантазію. Педагоги спрямовують свої зусилля на формування малят вміння активно засвоювати знання  і творчо їх використовувати у продуктивній діяльності.
  У нашій групі діти ростуть і розвиваються в атмосфері любові та психологічного комфорту.

Хоча в нас група "Гномики"
Не такі вже ми малі
Вмієм їсти,спати, гратись.
А з таким умінням -
Будем швидко підростати -
Світ навколо пізнавати

Завдання:

  • Створити умови для довірливих стосунків кожної дитини з вихователем;

  • Підтримувати і стимулювати пізнавальну активність дітей;

  • Розвивати дитячу уяву, використовуючи казки.

 

Картинки по запросу картинка режим дня

Ранкова зустріч дітей, ігри, індивідуальне
спілкування, гімнастика                             7.00. — 8.15.

Підготовка до сніданку, сніданок                   8.15. – 8.45.
Заняття                                                9.05.-9.40
Прогулянка на свіжому повітрі, ігри,
індивідуальні заняття                                10.00. – 11.30.

Повернення з прогулянки, підготовка до обіду    11.30. – 11.50.
Обід                                                   11.50.- 12.30.
Гігієнічні процедури                                  12.30.- 12.40.
Денний сон                                         12.40. – 15.00.
Поступовий підйом, оздоровчі процедури         15.00. – 15.30.
Полуденок                                            15.35. – 15.55.
Ігри, самостійна діяльність                          15.55. – 16.35.
Прогулянка на свіжому повітрі, ігри,
індивідуальна робота з батьками                     16.35. – 19.00.

Особливості розвитку дітей раннього дошкільного віку
Картинки по запросу анимация стрелочка

Дитина повинна пристосуватись до  нових умов, тобто адаптуватись. Термін "Адаптація" означає пристосування і, щоб уникнути стресових ситуацій в період адаптації дитини до дитячого садочку, необхідно грамотно підійти до цієї проблеми. Спільна задача вихователів та батьків — допомогти дитині по можливості безболісно ввійти в життя дитячого садочка. Для цього батькам потрібно… Читати далі   

Особливості кризи трирічного віку

Криза трирічного віку — це період «відділення» дитини від дорослого. Можна навіть назвати цей період часом становлення особистості дитини. Це, безумовно, важкий час для батьків, бо у цей період дитина може стати начебто некерованою, дуже примхливою…  Читати далі



Наші групи