Головна ⇒ Наші групи ⇒ Група "Бджілки"
 

 

Ми "Бджілки" маленькі,
Веселі, чепурненькі,
Любим бігати та грати,
Працювати та співати.
В нашій групі дуже мило,
Гарно, світло і красиво,
У нас у "Бджілок" все гаразд,
Завітайте ви до нас!"

Дитина — неповторна і дивовижна краплинка чистої, живої, джерельної води, яку треба берегти, цінити, любити і лише тоді вона перетвориться в повноводну річку,бездонне море, могутній океан — океан почуттів, емоцій, вражень.

В нашій групі 25 розумних, допитливих та працьовитих  "бджілок", які постійно оточенні турботою, увагою та щирою любов’ю. 

Дарують дітям  радість, усмішку, щастя, вкладають в них часточку своєї душі та любові
вихователі:
 Колодницька Ірина Юріївна

Освіта: вища, стаж рботи: 2 роки; категорія "спеціаліст". 

Гараніч Анастасія Генадіївна

Освіта: вища.

помічник вихователя:
Торяник Олена Олександрівна



Наша "Бджілка" – це:

— дружній колектив дітей і дорослих;
— активний та зацікавлений вихованням дітей батьківський колектив;
— домашня та затишна атмосфера;
— великий світ розвивальних ігор;
— розвиток, виховання та навчання за сучасною програмою "Дитина в дошкільні роки".

           Портфоліо групи

Вік дітей: 5-й рік життя.
Девіз групи:

Є група «Бджілки» у нашім саду                                   
Ніде не знайдете ви більше таку!
    Тут казка живе, тут веселковий рай,
Похожее изображение                      
    Тут сміху дитячого б'є водограй.
    Тут Творчість гніздечко звиває своє,
    Тут Логіка дітям уроки дає.

    Тут Дружба заспівує пісню дзвінку
    Щоб діти щасливо росли у садку.

 
Пріоритетні завдання:
— сприяти вихованню стійких дружніх відносин між дітьми, атмосфери доброзичливості, взаємодопомоги, взаємних переживань;
— створювати умови та відповідні ситуації, в яких кожна дитина могла б виявити свої доброту, турботу, чуйність, чесність, уміння бути другом,могла цінувати ці риси у себе та інших;
— створювати умови для розвитку творчої активності, виховання інтересів до тих чи інших видів діяльності, до занять у кожної дитини;
— під час групових та індивідуальних занять забезпечувати умови для розвитку довільних психічних процесів (бути уважним, запам'ятовувати) та поведінки (виконати прохання і завдання мами, батька, бабусі, вихователя; довести справу до кінця; підтримувати порядок);
— створювати умови для зростання дитини як особистості, оволодіння нею нормами
дотримання особистої гігієни і збереження фізичного та психічного здоров'я, проявів непристойної поведінки; розвитку пізнавальних інтересів, ініціативності, вмінь долати труднощі; засвоєння морально-етичних норм поведінки в різних місцях, норм спілкування і налагодження стосунків, знань про права та елементарні обов'язки дітей дошкільниці віку. 


Особливості розвитку дітей середнього віку
Посилання

 

 

 



Наші групи