Головна ⇒ Наші групи ⇒ Група "Золота рибка" 

Група Золота рибка   

 Група "Золота рибка" гостинно відчиняє свої двері для любих дітей та шановних батьків. Ми – одна велика родина. Для  кожної родини своя дитина – це самий найдорожчий, самий улюблений скарб на землі. А здійснення мрій дитини дуже важливий чинник для батьків. Тож обираючи емблему  «Золота рибка», ми заклали образ дитинства у вигляді золотої рибки, яка височить над хвилями бурхливого життя дорослих на фоні сонця, яке символізує собою життя «Золотої рибки» теплим і затишним.

    Кожна дитина завжди прагне бути поряд з дорослим, відчувати захист та підтримку, ділитися своїми радощами, дитячими досягненнями а іноді і невдачами.  Основним нашим завданням є створення емоційного комфорту та затишку в умовах нашої групи,  відтворення наближеної  моделі сімейних, теплих, довірливих стосунків між дорослими та дітьми.



   В групі "Рибка золота" — Картинки по запросу картинка анимация для детей дети
   Найважливіша мета:
   Щоб росли здорові діти,
    Вміли вчитись і радіти.
   Розмовляти гарно, чітко,
     Час не витрачати марно.
   Щоб були всі сильні, мужні.
   Та на зазадрість усі дружні!!!

 

 



Вас вітають
Вихователі:
Голікова Ольга Сергіївна.

Освіта: вища, стаж роботи: 8 років,  категорія: "спеціаліст".

Помічник вихователя:
 Волкова Анжела Василівна



           Портфоліо групи
ВІК ДІТЕЙ: Ранній вік (2-3 роки)
НАШЕ КРЕДО: Наше гасло і мета,
                 Наша мрія золота –
                 Щоб дослідників зростити,
                 Діток розуму навчити.

НАШ ДЕВІЗ:   Наша група №1
                 Для дітей це другий дім.
                 Назва групи непроста,
                 Зветься "Рибка золота"!

          ГІМН ГРУПИ
У групі "Рибка Золота" 
ми щасливо живем,
І щоранку всі сюди ми ідем, 
Звеселяє пісня наші серця, 
Що відкриває двері "Рибка Золота". 
                     Приспів:
Здрастуй, люба група "Рибка Золота". 
Здрастуй, люба група, ми твоя дітвора!
  Нашу групу знають всі навкруги. 
  Тато й мама теж ходили сюди. 
  І тепер ходжу із радістю я, 
  Також прийде сюди сестричка моя


Картинки по запросу картинка режим дня

Ранкова зустріч дітей, ігри, індивідуальне
спілкування, гімнастика                               7.00. — 8.15.

Підготовка до сніданку, сніданок                    8.15. – 8.45.
Заняття                                               9.05.-9.40
Прогулянка на свіжому повітрі, ігри,
індивідуальні заняття                                 10.00. – 11.30.

Повернення з прогулянки, підготовка до обіду      11.30. – 11.50.
Обід                                                     11.50.- 12.30.
Гігієнічні процедури                                    12.30.- 12.40.
Денний сон                                           12.40. – 15.00.
Поступовий підйом, оздоровчі процедури           15.00. – 15.30.
Полуденок                                             15.35. – 15.55.
Ігри, самостійна діяльність                          15.55. – 16.35.
Прогулянка на свіжому повітрі, ігри,
індивідуальна робота з батьками                    16.35. – 19.00.



Особливості розвитку дітей раннього дошкільного віку
Посилання

Картинки по запросу анимация рібка



ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ 2-3 РОКІВ

СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНИЙ РОЗВИТОК: Грає самостійно, проявляє фантазію. Любить подобатися іншим; наслідує однолітків. Грає в прості групові ігри.

ЗАГАЛЬНА МОТОРИКА, МОТОРИКА РУК: Вчиться бігати, ходити на носках, зберігати рівновагу на одній нозі. Сидить на присядки, зістрибує з нижньої сходинки. Відкриває ящика і перевертає його вміст. Грає з піском і глиною. Відкриває кришки. Красить пальцем.

ЗОРОВО-МОТОРНА КООРДИНАЦІЯ: Може крутити пальцем диск телефону, малює дефіси, відтворює прості форми. Ріже ножицями.

СПРИЙНЯТТЯ І ПРЕДМЕТНО-ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ: Розглядає картинки. Розбирає і складає піраміду без урахування величини кілець. Виділяє парну картинку за зразком.

ПСИХОЛОГІЧНИЙ РОЗВИТОК: Слухає прості оповідання. Розуміє значення деяких абстрактних слів (великий-маленький, мокрий-сухий тощо.) Задає питання "Що це?". Починає розуміти точку зору іншої особи. Відповідає "ні" на абсурдні запитання. Розвивається початкове уявлення про кількість (більше-менше, повний-порожній).

РОЗУМІННЯ МОВИ: Відбувається швидке збільшення словникового запасу. Розуміє складноопідрядні пропозиції типу: "Коли ми прийдемо додому, я буду …". Розуміє питання типу: "Що в тебе в руках?". Слухає пояснення "як" та "чому". Виконує двоступеневу інструкцію типу: "Спочатку вимиємо руки, а потім будемо обідати.





Особливості кризи трирічного віку

Криза трирічного віку — це період «відділення» дитини від дорослого. Можна навіть назвати цей період часом становлення особистості дитини. Це, безумовно, важкий час для батьків, бо у цей період дитина може стати начебто некерованою, дуже примхливою… Читати далі…



Наші групи