Головна ⇒ Методичний калейдоскоп ⇒ Річний план
Річний план на 2019 — 2020 навчальний рік
Пріоритетний напрямок роботи |
Методичні заходи, спрямовані на його реалізацію |
Спрямувати діяльність колективу на збереження та зміцнення здоров’я дітей, формування у них розуміння цінності власного здоров’я, необхідності дотримання правил безпеки життєдіяльності шляхом формування у них необхідних компетенцій, навичок самостійної та спільної діяльності, активної взаємодії у соціумі.
|
Педагогічна рада: «Комплексний підхід щодо формування навичок безпеки, здоров’язбережувальної компетенції дошкільників».
Інтерактивний семінар-практикум «Освітні універсалії в сучасному дошкіллі:». Консультація «Інтеграція ідей здорового способу життя в освітній простір ЗДО» Консультація «Релаксація — допомога в зміцненні і збереженні психічного здоров’я дітей» |
Продовжувати роботу з розвитку зв’язного монологічного мовлення засобами соціально розроблених технологій наочного моделювання: мнемотехніка, кола Ейлера сторітелінг. |
Педагогічна рада: «Особливості сучасних форм, методів роботи з розвитку мовлення» (ділова гра). Семінар-практикум «Формування рухових умінь та навичок під час проведення різноманітних форм фізичного виховання». Консультація «Інтеграція ідей здорового способу життя в освітній простір ЗДО» Консультація «Релаксація — допомога в зміцненні і збереженні психічного здоров’я дітей» |
Спрямувати роботу на розвиток інформаційної культури особистості, основ критичного мислення та медіа — грамотності, як чинника випереджаючої освіти для сталого розвитку. |
Проблемний семінар: «Медіоосвіта як чинник випереджаючої освіти для сталого розвитку».
Педагогічна студія «Формування екологічної культури особистості дитини» Консультація «Виховання у дітей дошкільного віку розумного споживання енергії,води та зменшення їх марних витрат» Консультація «Медіаосвіта як чинник випереджаючої освіти для сталого розвитку» Інтегроване заняття (економіка, екологія, мовленнєве спілкування) на тему: «Врятуємо річку»
|
Річний план на 2018- 2019 навчальнмй рік
Пріоритетний напрямок роботи | Методичні заходи, спрямовані на його вирішення |
Продовжити роботу з розвитку рідного мовлення дітей через формування словника як ключового компоненту комунікативно-мовленнєвої діяльності дошкільників.
|
Методична майстерня: «Сучасні підходи до формування лексичної компетенції дошкільників».
Консультації: «Дидактичний синквейн – творчий підхід до формування лексико-граматичних категорій у дошкільників»,. «Професійне мовлення педагогів». Конкурс – виставка дидактичних посібників з української мови. Мова рідна, мова солов’їна – заняття з розвитку українського мовлення. |
Удосконалити роботу щодо зміцнення психофізичного здоров’я кожного вихованця шляхом поглибленої діагностики, корекційно-профілактичної роботи, використання психозберігаючих технологій.
|
Педагогічна рада: «Виховання здорової особистості-головне завдання сучасності».
Семінар практикум: «Профілактика порушень постави і стопи у дітей дошкільного віку засобами лікувальної фізкультури». Консультації: «Педагогічні умови активізації рухового режиму дітей раннього віку ». Музичне заняття для дітей старшого дошкільного віку з використанням здоров’язбережувальних технологій. |
Спрямувати роботу на формування у вихованців чуття національної свідомості через різноманітні ігри (сюжетно-рольові, дидактичні, народні тощо).
|
Педагогічна рада: «Національно-патріотичне виховання дошкільників в умовах розвитку української державності».
Коучинг «Патріотичне виховання дітей дошкільного віку: як зробити дієвим». Консультація: «Розвиток рухливих здібностей засобами козацьких ігор». Обереги українського народу — заняття з патріотичного виховання. |
Річний план на 2017- 2018 навчальнмй рік
Пріоритетний напрямок роботи |
Методичні заходи, спрямовані на його вирішення |
Розпочати роботу над розвитком фонематичного компоненту, як одного із важливих складових при формуванні мовленнєвої полікомпетентності дітей дошкільного віку шляхом підвищення рівня компетентності педагогів. |
Педагогічна рада «Формування фонетичної компетентності дитини дошкільного віку». Методичний турнір «Інноваційні технології розвитку фонематичної компетентності дошкільників». Консультації: «Формування фонетичної компетентності у дошкільників, як один із ключових компонентів при підготовці до навчання у школі», «Розвиток комунікативно-мовленнєвих здібностей дітей в процесі ігрової діяльності». Психолого-педагогічний тренінг «Рідна мова, мова спілкування – духовне багатство народу», виготовлено та презентовано дидактичні ігри з розвитку українського мовлення. |
Активізувати роботу педагогічного колективу на забезпечення системного підходу до реалізації завдань національно-патріотичного виховання на засадах української етнопедагогіки, як складової виховання дітей дошкільного віку.
|
Проблемний семінар: «Патріотичне виховання дітей дошкільного віку засобами етнопедагогіки». Консультації: «Мистецька спадщина рідного краю як засіб національно-патріотичного виховання дошкільників», «Етнопедагогіка як засіб формування національної самосвідомості». Захист інноваційних проектів з патріотичного виховання. |
Спільно з батьками продовжувати роботу по зміцненню фізичного та психічного здоров’я дітей, удосконалення фізичного розвитку, зміцнення та підвищення опорних та захисних властивостей організму шляхом проведення різних форм фізичного виховання, музично-ритмічних занять, розвитку дрібної моторики. |
Педагогічна рада: «Освітні стратегії у формуванні здорової особистості». Семінар практикум: «Інноваційні технології фізичного розвитку дітей дошкільного віку». Консультація: «Активізація рухової активності дошкільнят». |