Заклад дошкільної освіти
(ясла - садок)
комбінованого типу №162 "Ведмедик"
 Запорізької міської ради 
Запорізької області
Шановні батьки! Звертаємо вашу увагу, що отримати консультацію щодо дій з заявами ви можете за телефоном 226-24-09 по вівторках з 14.00-16.00. та по четвергах з 9.00.до 12.00.

Atarion

МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Основні характеристики дошкільного навчального закладу.        

Загальна площа ДНЗ 1929 кв.м.

Площа присадибної ділянки 8164,2 кв.м

Матеріально – технічне забезпечення ЗДО дозволяє успішно вирішувати завдання, які постають перед колективом:

10 групових приміщень;

ізольовані кабінети спеціалістів;

музична зала;

кабінет психолога;

фізкультурний зал;

медичний блок;

кабінет англійської мови тощо.

 Територія закладу має огорожу по всьому периметру. Кожна група має окремий ізольований майданчик з тіньовими навісами та зеленими насадженнями. Майданчик для дітей раннього віку знаходяться в безпосередній близькості від входу в приміщення. На спортивному майданчику знаходяться:  яма з піском для стрибків, фізкультурне обладнання для виконання основних рухів.

На території закладу є пішохідний перехід для вивчення дітьми правил дорожнього руху.

Для виконання завдань розумового, екологічного, трудового, профорієнтаційного розвитку дошкільнят виділено місце під городи.

В групових приміщеннях створені необхідні умови для якісної організації життєдіяльності дітей. Групи естетично оформлені, затишні, впорядковані меблями відповідно до віку дітей, відповідають гігієнічним та санітарним вимогам. Предметно — ігрове середовище сприяє всебічному розвитку вихованців та відповідає вимогам програми. Ігрові зони обладнані в достатній кількості навчальним та ігровим матеріало

Медичний кабінет утримується в належному стані і відповідає  вимогам до оформлення. Наявність медикаментів відповідає  переліку надання першої медичної допомоги.  Забезпечений проточною  водою є кварцова лампа для проведення профілактики захворювань, холодильник.

У 2019 році ЗДО № 162 отримав ліцензію на здійснення медичної практики.

Харчоблок  забезпечений  необхідним технологічним обладнанням, витяжною вентиляцією, електробойлером, холодильниками,   жаровою шафою, жаровою  сковородою, електром’ясорубкою ,  електричною плитою тощо Зроблений   капітальний ремонт приміщення. Крім того придбано спеціальні кухонні столи,ванни для миття посуду,рециркулятор повітря.

Навчально-матеріальна база оновлюється постійно. В перспективних планах закладу подальше придбання сучасного обладнання. Фінансове забезпечення діяльності навчального закладу здійснюється у відповідності до Закону України «Про дошкільну освіту».

 

Карта обліку дітей дошкільного віку закладу дошкільної освіти № 162

станом на 01.09.2019 року

 

2

Загальна чисельність дітей в ДНЗ (  НВК)

  171

2.1

0 років (повних 1 рік на 01.19)

0

2.2

від 1 до 2 років

0

2.3

від 2 до 3 років

23

2.4

від 3 до 4 років

28

2.5

від 4 до 5 років

50

2.6

від 5 до 6 років

43

2.7

від 6 до 7 років

27

3

Чисельність окремих категорій дітей у ДНЗ

33

3.1

в т.ч. дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування

0

3.2

дітей з багатодітних сімей

9

3.3

дітей з малозабезпечених сімей

3

3.4

дітей з сімей ЧАЕС

0

3.5

дітей-інвалідів

12

3.6

внутрішньо переміщених з Донецької, Луганської обл., АРК Крим станом на 13.09.2019

3

3.6.1

з Донецької

3

3.6.2

з Луганської

0

3.6.3

з АРК Крим

0

3.7

дітей із сімей учасників АТО

6

10.4

консультцентрами під-ки до школи при ДНЗ

 

10.5

№№ДНЗ

 

10.6

консультцетрами з корекції вад при ДНЗ

 

10.7

№№ ДНЗ

 

11

чисельність дітей під соц.-пед.патронатом

0

11.1

від 3 до 4 років

0

11.2

від 4 до 5 років

0

11.3

від 5 до 6 років

0

 

від 6 до 7

0

12

чисельність дітей в інклюзивних групах

0

12.1

від 3 до 4 років

0

12.2

від 4 до 5 років

0

.12.3

від 5 до 6 років

0

12.4

від 6 до 7 (8) років

0

 

Результати атестації педагогічних працівників у 2019-2020 навчальному році

     Керуючись Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, затвердженим наказом Міністерства освіти і науки України від 20.12.2011 № 1473 «Про затвердження Типового положення про атестацію педагогічних працівників» (зі змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 № 1135), на виконання наказу територіального відділу освіти Вознесенівського району від 19.09.2019 № 267р  «Про атестацію педагогічних працівників підпорядкованих установ та закладів освіти району у 2019/2020 навчальному році», наказу ЗДО від 23.09.2019 № 154 «Про атестацію педагогічних працівників ЗДО № 162 у 2019/2020 навчальному році»    

      В ЗДО № 162 була проведена атестація педагогічних працівників, метою якої було:

1. Забезпечити системну роботу щодо порядку проведення атестації педагогічних працівників, стимулювати цілеспрямоване безперервне підвищення рівня професійної компетенції педагогів ЗДО.

2. Удосконалити систему оцінки рівня професійної діяльності педагогів, стимулювати зростання їх кваліфікації, створити сприятливі умови для розвитку творчої ініціативи.

3. Забезпечити ефективність та якість освітнього процесу шляхом гуманізації та впровадження новітніх технологій.

     У 2019-2020 навчальному році в закладі дошкільної освіти було  атестовано 4 педагога, що складає 15 % від загальної кількості. До атестаційної комісії ЗДО № 162 було подано 4 заяви  на проходження  чергової атестації.  Атестація проходила у встановлені положенням терміни.


Звіт про результати моніторингу якості  освітнього процесу відповідно до вимог комплексної освітньої програми «Дитина в дошкільні роки» та Базового компонента  дошкільної освіти

     Вивчення якості освітнього процесу та аналіз інформації про його результативність здійснювалось за допомогою педагогічного моніторингу. Моніторингом основних компетенцій дітей було охоплено 167 дітей, що склало 89 відсотків.   Вихованці ЗДО мають достатній рівень життєвих компетенцій з розділів: дитина в сенсорно-пізнавальному просторі,  особистість дитини, дитина в світі культури, дитина в природному довкіллі, мовлення дитини.

   В групах раннього віку педагогічне оцінювання проводилось за системою показників нервово-психічного розвитку. 72% вихованців мають середній і достатній рівень, 28 % потребують особливої уваги з боку педагогів. Збільшилась на 8% кількість дітей які мають достатні і високі показники фізичного соціально-емоційного та сенсорного розвитку. Діти здобули знання відповідно програми та віку. Покращились показники у пізнавальному та мовленнєвому розвитку.

   В групі молодшого дошкільного віку простежується позитивна динаміка порівняно із стартовою діагностикою: збільшилась кількість дітей із високим рівнем розвитку на 7%, достатнім – на 11%, знизилась кількість дітей з середнім рівнем на 12 % та низьким рівнем розвитку на 7 %. Зросли якісні показники компетенцій в освітніх лініях «Особистість дитини», «Дитина в природному довкіллі», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Гра дитини».

     У групах середнього дошкільного віку на 20% збільшилася кількість дітей, що мають високий рівень знань та на 10% зменшилась кількість дошкільників з середнім та низьким рівнем. підвищився рівень засвоєння програмового матеріалу з освітніх ліній «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина у природному довкіллі», «Дитина у світі культури».  Проте  потребує активізації роботи з мовленнєвого розвитку дітей через використання різноманітних сучасних та інтерактивних технологій з метою збагачення активного словникового запасу у дітей, підвищення якості мовленнєвої діяльності.  Є резерви в реалізації освітньої лінії «Гра дитини».

       Порівняльний аналіз результатів діагностики вихованців груп старшого дошкільного віку  на початок та кінець навчального року дає можливість прослідкувати динаміку розвитку основних компетенцій дітей. Позитивну динаміку відзначено у 32 дітей, які поліпшили результати. Це 56% від загальної кількості дітей. Стабільну динаміку, тобто той самий рівень розвитку, що на початок навчального року показали 27 дітей (44%). Зворотна динаміка не виявлена у жодної дитини.

        З вихованцями старшого дошкільного віку (група загального розвитку та логопедична 7 року життя) рівень розвитку визначався за допомогою кваліметричної моделі. Якісні зміни середніх показників у порівнянні з початком року  — 0,21. На кінець року середній показник  склав 0,77, що дорівнює достатньому рівню.  Високі та достатні показники випускники ЗДО показали в особистісно-оцінній, природничо- екологічній, художньо-продуктивній, сенсорно-пізнавальній, математичній компетенціях. Сформованими на середньому та достатньому рівнях є компетенції: родинно-побутова, соціально-комунікативна, предметно-практична, ігрова, мовленнєва та комунікативна.

Оцінка стану освітнього процесу у 2018-2019 навчальному році

     Оцінка стану освітнього процесу здійснювалась  на основі кваліметрічних вимірювань і на кінець року має показник 0,92  і дорівнює високому рівню 

    Факторно – критеріальна модель стану освітнього процесу

в закладі дошкільної освіти № 162 за 2018-2019 навчальний рік

Фактор

Вагомість — m

Критерій

Вагомість -V

Коефіцієнт відповідності -К

Значення коефіцієнта відповідності

Часткова оцінка критерію

Часткова оцінка фактору

1

Кадрове

забезпечення ЗДО

Ф1=m1x(V1xK1+

V2хК2+Vзх К3+V4xК4)

0,26

1.    Комплектування ЗДО пед. кадрами, їхній якісний склад

0,25

К1

1

0,25

0,24

2.    Заходи адміністрації ЗДО щодо зміцнення якісного складу пед. кадрів

0,25

К2

1

0,25

3.    Підвищення кваліфікації пед. кадрів, адміністрації

0,25

КЗ

0,75

0,19

4.    Рівень організації атестації пед. кадрів

0,25

К4

1

0,25

2

Методичне забезпечення ЗДО

Ф2= m2х(V5хК5+V6хК6+ V7хК7+V8хК8)

0,21

5.    Інформаційне та документаційне забезпечення управління та здійснення освітнього процесу

0,25

К5

1

0,25

0,18

6.    Рівень інформатизації ЗДО

0,25

К6

1

0,25

7.    Рівень організації методичної роботи в ЗДО (наповнення методкабінету)

0,25

К7

0,75

0,19

8.    Ступінь забезпеченості науково-методичною літературою

0,25

К8

0,75

0,19

3

Матеріально-технічне забезпечення ЗДО

Фз=mзх(V9хК9+ V10xK10

+V11xK11+ V12хК12)

0,21

9.    Стан матеріальної бази ЗДО

0,36

К9

1

0,36

0,19

 

10. Збереження майна та використання землі, наданої ЗДО

0,2

К10

1

0,2

11. Регулярність фінансування за всіма статтями бюджету, наявність системи позабюджетного фінансування

0,3

К11

0,75

0,22

12. Санітарно-гігієнічні умови, якість харчування тощо

0,14

К12

1

0,14

4

Здійснення освітнього процесу

Ф4=m4х(V13хКК13 + V14хК14+V15х К15+ V16хК16)

0,19

13. Відповідність освітнього процесу Базовому компоненту, освітніх програм, річному плануванню тощо

0,3

К13

1

0,3

0,19

 

 

14. Застосування інноваційних методик, технологій тощо

0,4

К14

1

 0,4

15.  Рівень організації розвивального та ігрового середовища

0,2

К15

 1

0,2

16.  Рівень забезпечення наступності в роботі груп

0,1

К16

 0,75

0,07

5.

Результативність освітнього пороцесу

Ф5= m5x(VІ7х К17 + V18xK18+ V19xK19+ V20xK20+V21x K21+  V21x K22+ V21x K23)

0,12

17. Рівень сформованості компетенцій в освітній лінії «Особистість дитини»

0,2

К17

 1

0,2

0,1 

 

 

 

 

 

18.  Рівень сформованості компетенцій в освітній лінії «Дитина в соціумі»

0,2

К18

 0,75

0,15

19.  Рівень сформованості компетенцій в освітній лінії «Дитина у природному довкіллі»

0,2

К19

 0,75

0,15

20.  Рівень сформованості компетенцій в освітній лінії «Дитина у світі культури»

0,2

К20

 0,75

0,15

21.  Рівень сформованості компетенцій в освітній лінії «Гра дитини»

0,2

К21

 0,75

0,15

22. Рівень сформованості компетенцій в освітній лінії «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

0,2

К21

 0,5

0,1

23. Рівень сформованості компетенцій в освітній лінії «Мовлення дитини»

0,2

К21

 0,5

0,1

Загальна оцінка стану освітнього процесу в ЗДО (в частках одиниці)

Фзаг. = Ф1+Ф2+Ф3+Ф4+Ф5                                                                                      0,92

 

Увага! Булінг!

Це потрібно знати!

Порядок реагування на випадки булінгу (цькування) в закладі освіти

1. При встановленні факту або підозрі на наявність булінгу (цькування)  батьки, законні представники дитини, вихователь, сама дитина або інші учасники освітнього процесу повідомляють про це адміністрацію закладу освіти.

2. Керівник закладу освіти отримавши заяву про випадок боулінгу (цькування) невідкладно реагує на представлені факти:

2.1. Приймає рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб.

2.2. Наказом по закладу освіти створює комісію з розгляду випадку  булінгу (цькування) для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування та вжиття відповідних заходів реагування.

3. Результати службового розслідування викладаються в акті.

4. У разі підтвердження факту булінгу (цькування), адміністрація закладу освіти повідомляє Вознесенівський  відділ поліції ВП ГУНП в Запорізькій області та службу у справах дітей по   Вознесенівському району.

5. Рішення комісії реєструється в окремому журналі та  доводиться до відома  постраждалого.

6. Адміністрація закладу забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг учасникам освітнього процесу, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування).

Процедура подання заяви про випадок булінгу (цькування) та порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування)

1. Якщо педагог або інший працівник закладу освіти (інший учасник освітнього процесу) став свідком булінгу, він  інформує керівника закладу освіти у письмовій формі незалежно від того, поскаржилась йому жертва булінгу чи ні; або ж аналогічно після отримання звернення дитини.

2. Учасником освітнього процесу  на ім’я керівника освітнього закладу подається заява, де вказується інформація щодо джерела її отримання:

  •  Постраждалий чи свідок булінгу (цькування);
  •  Підозра про вчинення по відношенню до інших осіб за зовнішніми ознаками;
  •  Достовірна інформація від інших осіб.

та часу:

  •          Як довго триває;
  •          Одноразовий конфлікт чи відповідні дії носили систематичний характер

3. Відповідно до такої заяви керівник закладу освіти видає рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб.

4. Наказом керівника закладу освіти   пишеться наказ про створення Комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) за участі педагогічних працівників, психолога, батьків потерпілого та булера, керівника закладу, інших зацікавлених осіб.

5. Розглянувши письмову заяву, керівник закладу освіти скликає засідання  комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) і окреслює подальші дії.

6. Комісія на протязі однієї доби проводить розслідування, з’ясовує всі обставини цькування та приймає відповідне рішення.

7. За умови визнання Комісією результатів розслідування фактом булінгу (цькування), керівник освітньої установи на протязі однієї доби повідомляє уповноважені підрозділи органів Національної поліції України (ювенальну поліцію), Службу у справах дітей.

8. Рішення Комісії з розгляду випадків булінгу реєструється в окремому журналі (паперовий вигляд) з оригіналами підписів усіх її членів.

9. У разі не визнання Комісією факту булінгу (цькування) і незгоди з результатами рішення потерпілим (його представником), керівник освітньої установи рекомендує звернутись постраждалому (його представнику) із  заявою до  органів Національної поліції України.

10. За будь-якого рішення Комісії з розгляду питань випадків булінгу (цькування), керівник закладу освіти забезпечує психологічну підтримку усіх учасників відповідного процесу.

План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі дошкільної освіти № 162 «Ведмедик»

№ з\п

Зміст заходу

Термін виконання

Відповідальні

1

Перевірка приміщень, території ЗДО № 162 з метою виявити місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення боулінгу (цькуванню) в закладі

Впродовж
року

 

Директор
Вихователь-методист 

2

Вивчення причин та умов виникнення можливих ситуацій, а також ймовірних ризиків проявів противоправної поведінки (насильницької поведінки) серед учасників освітнього процесу

Впродовж року

Практичний психолог

Вихователі

3

Ознайомлення учасників освітнього процесу з нормативно-правовою базою та регулюючими документами щодо превенції проблеми насилля в освітньому середовищі

Впродовж року

Директор

4

Проведення зустрічей, круглих столів, семінарів, бесід та консультацій щодо ненасильницьких методів поведінки та виховання вирішення конфліктів, управління власними емоціями та подолання стресу

Впродовж року

Вихователь-методист

Практичний психолог

  

5

Проведення з вихованцями бесід, занять щодо формування звільнятися від напруження, скутості, навчання комунікативної та вербальної поведінки

Впродовж року

Вихователі груп, практичний психолог

 

6

Створення алгоритму реагування на випадки насильства серед вихованців: чіткий алгоритм можливих дії, відповідальності та компетенції педагога, представників адміністрації, практичного психолога

Впродовж року

Директор

7

Проведення просвітницької роботи з учасниками освітнього процесу щодо профілактики насильства

Впродовж року

Практичний  психолог

 

Закон щодо протидії булінгу

19 січня 2019 року набув чинності Закон України від 18.12.2019 року № 2657-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)» Так, Закон України «Про освіту» доповнено пунктом, яким передбачено, що булінг (цькування) це діяння (дії або бездіяльність) учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.

Типовими ознаками булінгу (цькування) є:

— систематичність (повторюваність) діяння;

— наявність сторін – кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі (за наявності);

— дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого.

Крім цього, внесено відповідні доповнення до статей Закону «Про освіту», які визначають права та обов’язки засновника та керівника закладу освіти, педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу здобувачів освіти та їхніх батьків. Зокрема, передбачено обов’язок засновника закладу освіти вживати заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу.

Керівник закладу освіти має забезпечувати створення у закладі освіти безпечного освітнього середовища, вільного від насильства та булінгу (цькування), у тому числі:

— розглядати заяви про випадки булінгу (цькування) здобувачів освіти, їхніх батьків, законних представників, інших осіб та видавати рішення про проведення розслідування;

— забезпечувати виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування);

— повідомляти уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України та службі у справах дітей про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти.

Педагогічні працівники:

— мають право на захист під час освітнього процесу від будь-яких форм насильства та експлуатації, у тому числі булінгу (цькування), дискримінації за будь-якою ознакою, від пропаганди та агітації, що завдають шкоди здоров’ю;

— зобов’язані повідомляти керівництво закладу освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогічних, науково-педагогічних, наукових працівників, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якого вони були особисто або інформацію про які отримали від інших осіб, вживати невідкладних заходів для припинення булінгу (цькування).

Зміни щодо протидії булінгу внесено також до спеціальних законів «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про професійну (професійно-технічну) освіту», «Про вищу освіту». Запроваджується адміністративна відповідальність за булінг.

Так, доповненою статтею 173-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено, що булінг (цькування), що вчиняється стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого, тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин. Якщо цькування вчинене групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, то штраф становитиме від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин. Також передбачено, що неповідомлення керівником закладу освіти уповноваженим підрозділам органів поліції про випадки булінгу (цькування) учасника освітнього процесу тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням до 20% заробітку.

Ваша маленька дитина піддається булінгу, якщо:

  •  їй раптом страшно йти в дитячий садок;
  •  вона скаржиться на головні болі або болі в животі без будь-якої причини;
  •  чіпляється за вас і проявляє плаксивість;
  •  приходить додому із травмами, які не може пояснити;
  •  залишається на самоті або впадає у стан депресії;
  •  розповідає про якусь дитину, яка робить їй всілякі пакості;
  •  має труднощі з концентрацією уваги;
  •  уникає зорового контакту, коли ви питаєте її про дитячий садок.

 Розклад організованої діяльності
на 2019-2020 навчальний рік

Тиждень/група Понеділок Вівторок Середа Четвер П'ятниця

Ясельна група
"Гномики"

1. Музичне
2. Розвиток мовлення
2 половина дня
Ознайомлення з соціуом
1. Малювання
2. Фізкультура 
2 половина дня
Сенсорний розвиток
     
           
           
           
           
           
           
           
           
           

 

Головна ⇒ Корисні посилання

Президент України
Верховна рада України
Кабінет Міністрів України
  Адреса: вул.. Грушевського, 12/2
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
  Адресa:
     01135, м. Київ,
     проспект Перемоги, 10
     Телефон для довідок: (044) 486-24-42
     e-mail: ministry@mon.gov.ua

                                                                                                          

ШАНОВНІ БАТЬКИ ТА ПЕДАГОГИ!

Також пропонуємо Вам корисні посилання на сайти, які допоможуть Вам у вихованні,

розвитку та навчанні Ваших малюків.

 

 "Теремок"      http://www.teremoc.ru/index.php
Тут ви завжди будете бажаними гостями. Разом з дитиною ви будете вчитися, грати в ігри, дивитися мультфільми, розгадувати загадки та ребуси.

  "Сонечко"      http://www.solnet.ee/
Щоденний пізнавально-розважальний портал для дітей, батьків та педагогів. Конкурси та вікторини, віртуальна школа для малят, ігри і мультфільми, методики раннього навчання, консультації дитячих фахівців.

 

  "BabyRoom"    http://www.babyroom.narod.ru/index.html
Картинки, презентації, потішки, ручні вироби, колискові, дидактичні ігри за інноваційними технологіями тощо.

   «Все для дитячого садка»   http://www.moi-detsad.ru/
 Консультації для вихователів, методичні розробки, заняття з дітьми, документація в дитячому саду тощо.

 

Форум Логопед.org http://logoped.org/?key=bbs       
Тут Ви можете задати питання, пов'язані з розвитком мови, отримати
консультацію у логопеда, дефектолога, невропатолога, психолога.

  «Кіндергеній»  http://kindergenii.ru/
Веселі посібники для навчання та розвитку.     

 «Все для розвитку дітей»  http://viki.rdf.ru/        
Дитячі електронні книги та презентації на різноманітні теми для дітей 
шкільного та дошкільного віку.

 

  «Все для розвитку дітей»          

http://www.mirknig.com/knigi/deti/1181236939-strana-blokov-i-palochek-dlya-detej-4-7-let.html      

   Розвиваючі посібники для дітей.

  «Дитячий світ»         http://www.detskiy-mir.net/                                      

Популярні статті для батьків та вихователів, дитчі ігри, ребуси, кросворди та веселі онлайн-розфарбовки.

  «Весела абетка»  http://abetka.ukrlife.org/bezpeka1.htm  
​Велика кількість художнього матеріалу: потішки, загадки, скоромовки, а також  on-line ігри.

27.03.2020 рік

Шановні батьки!

Звертаємо вашу увагу, що отримати консультацію щодо дій з заявами ви можете за телефоном 226-24-09 по вівторках з 14.00-16.00. та по четвергах з 9.00.до 12.00. Самостійно оформити заявку на влаштування дитини до ЗДО ви можете на сайті reg.isuo.org

13.03.2020 рік

УВАГА! Карантин

На виконання наказу Міністерства освіти і науки України від 12.03.2020 № 392 «Про забезпечення виконання профiлактичних i протиепiдемiчних заходiв», наказу департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 12.03.2020 № 88р «[Пpo забезпечення виконання наказу МОН Украiни вiд 12.03.2020 № 392 «Про забезпечення виконання профiлактичних i протиепiдемiчних заходiв» тимчасово призупинено освітній процес в ЗДО № 162 на період з 16.03.по 03.04.2020 року

25.02.2020 рік   Шановні батьки та гості! Запрошуємо Вас на Весняні свята. 

                3 березня       
   Група "Золота рибка" – о 9.15
   Група "Гномики" –  о 9.45
   Група "Бджілка" — о 10.30

               4 березня
   Група "Капітошка" – о 9.30
  
Група "Промінчики" – о 10.15

              березня
Група "Метелики" – о 9.15
Група "Ромашка" – о 10.00
Група "Веселка" – о 10.45

              6 березня 
Група "Зірочки" – о 9.30
Група "Світлячки" – о 10.15

12.02.2020 рік  Заклад дошкільної освіти комбінованого типу №162  "Ведмедик" проводить  набір дітей з порушенням мовлення та затримкою пізнавальних процесів.

Вашій дитині надаватимуть кваліфіковану допомогу спеціалісти ЗДО:
вчитель — логопед, вчитель — дефектолог, психолог, психоневролог, інструктор з ЛФК.   
В закладі дошкільної освіти №162 створені усі необхідні умови для розвитку Вашої дитини: оснащені спеціальні кабінети, придбані сучасні дидактичні посібники, дібрано методичне забезпечення корекційного процесу.
       Ми будемо раді нашій співпраці! 
Для з'ясування питань та отримання консультації звертатися за адресою:  
Бульвар Центральний, 17 — А або за телефонами:
226 — 85 — 30 (директор Велькая Світлана Михайлівна)
226 — 84 — 94 (загальний) 

27.09.2019   З днем працівників дошкільної освіти 

21.12.2018 рік  Про організацію харчуваня

Згідно наказу департаменту освіти і науки Запорізької міської ради від 19.12.2018 року № 571р  «Про організацію харчування дітей у комунальних  закладах дошкільної освіти м.Запоріжжя у 2019 році»  з 01.01.2019 року збільшено показники вартості харчування дітей.  

У період 01.01.2019-31.05.2019 та 01.09.2019-31.12.2019 показники вартості харчування, виходячи з щоденної вартості меню становлять:
28 грн.24 коп. вартість харчування дитини віком до 3х років
42 грн. 42 коп. вартість харчування дитини віком від 3 до 6(7) років
44 грн. 77 коп. вартість харчування дитини віком від 3 до 6(7) років у групі
цілодобового перебування
 
У період 01.06.2019-31.08.2019 показники вартості харчування, виходячи з щоденної вартості меню становлять:
31 грн. 06 коп. вартість харчування дитини віком до 3х років
46 грн. 66 коп. вартість харчування дитини віком від 3 до 6(7) років
54 грн. 50 коп. вартість харчування дитини віком від 3 до 6(7) років у групі цілодобового перебування
 
Показники плати батьків або осіб, які їх замінюють, за харчування дітей у комунальних закладах дошкільної освіти у розмірі 60% від вартості харчування дитини на день становлять у період 01.01.2019-31.05.2019 та 01.09.2019-31.12.2019:
16 грн. 94 коп. за харчування дитини віком до 3х років
25 грн. 44 коп. за харчування дитини віком від 3 до 6(7) років
В оздоровчий період 01.06.2019-31.08.2019: 
18 грн. 62 коп. за харчування дитини віком до 3х років
27 грн. 98 коп. за харчування дитини віком від 3 до 6(7) років

Чи замислювалися ви, де беруть витоки комплекс жертви або потреба агресії стосовно інших. Мало хто з батьків знає про булінг чи стикається з цим явищем в дитячому садку. Чому і як дитина дошкільного віку стає жертвою булінгу?

Види булінгу в дитсадку.  Булінг (від англ. to bull — переслідувати) — свідома агресивна поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої.   

Булінг у ДНЗ (ЗДО) може проявлятися як тиск: психологічний фізичний.

Часто діти застосовують і фізичний, і психологічний тиск на жертву. Наприклад, образи, приниження, ігнорування, непоступливість, погрози, побиття під час ігор.

Хто провокує булінг в дитсадку.  Булінг серед дітей старшого дошкільного віку в ЗДО можуть спровокувати дорослі. Діти старшого дошкільного віку одразу сприймають ставлення авторитетних дорослих до інших і беруть це ставлення за зразок.

Вони починають цькувати дитину чи дітей, якщо: 

  • педагог або помічник вихователя: – зневажливо ставиться до дитини, яка часто плаче або невпевнена в собі – ігнорує скаргу дитини на те, що її образили однолітки – глузує із зовнішнього вигляду дитини – образливо висловлюється про дитину чи її батьків – проявляє огиду щодо фізичної або фізіологічної особливостей дитини; 
  • батьки або члени сім’ї: – б'ють та ображають дитину вдома – принижують дитину у присутності інших дітей – проявляють сліпу любов та виконують усі забаганки дитини – ставляться до своєї дитини як до неповноцінної особистості, жаліють (неповна родина, дитина хвора або має відхилення в розвитку).

Усі діти потребують підтримки дорослих — батьків, вихователів, практичного психолога та соціального педагога. Саме вони мають допомогти дітям налагодити партнерські взаємини з однолітками у групі.

Як міняється поведінка дитини під час булінгу в ЗДО.  Дитина-жертва булінгу поводиться незвично. Якщо раніше вона охоче відвідувала дитячий садок, то тепер така дитина: вдома: – не хоче одягатися вранці – шукає собі будь-яку справу вдома, аби не йти до дитячого садка – просить батьків забрати її із дитячого садка раніше – плаче, вигадує хворобу або в неї дійсно підвищується температура тіла, починають боліти голова, живіт – не контактує з однолітками у дворі – грає наодинці в парку в дитячому садку: – не бере участь у сюжетно-рольових та рухливих іграх, спільній самостійній художній діяльності тощо – усамітнюється при будь-якій нагоді – часто губить свої іграшки або речі – бруднить чи псує одяг – грає поламаними іграшками – відмовляється на користь іншої дитини від головної ролі в театрілізації чи грі – не має друзів у групі.

Джерело: https://www.pedrada.com.ua/article/2625-bulng-v-zdo-mf-chi-realnst

 

19.02.2020 року

відбувся  Міжрегіональний фестиваль ораторського мистецтва 
Наш Бут Денис, вихованець старшої групи "Зірочки", став призером МІЖРЕГІОНАЛЬНОГО ФЕСТИВАЛЮ ОРАТОРСЬКОГО МИСТЕЦТВА "Заговори, щоб я тебе побачив", зайнявши 2 місце. Ми тобою пишаємося!!!!!